ניסן יחזקאל הורחק משני משחקים בפועל ונקנס



עונש כבד למאמן ראשל"צ שהורחק ב-1:1 מול בית"ר. יחזקאל גם ספג הרחקה מ-4 משחקים על תנאי, בקבוצה כועסים: "פסיקה מקוממת, זה היה אירוע שולי"

בהפועל ראשון לציון התקשו לשמוע על העונש שספג הערב (שלישי) המאמן ניסן יחזקאל בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות הרחקתו במחצית במשחק מול בית"ר ירושלים. יחזקאל הורחק משני משחקים בפועל ומעוד ארבעה על תנאי, ובנוסף ספג קנס של 2,000 ש"ח.

לקראת סיום המחצית הראשונה באותו משחק, ספגו הכתומים שער שוויון, שנראה היה כמובקע מעמדת נבדל על ידי אבירם ברוכיאן. בירידה לחדר ההלבשה דיבר יחזקאל עם צוות השיפוט והורחק על ידי השופט זיו אדלר בטענה שאמר "בושה" לאחד הקוונים. המאמן עצמו, שהתראיין בסיום ההתמודדות, הופתע לשמוע את האשמה ואמר כי הוא מוכן להיבדק בפוליגרף היות שהוא מכחיש בכל תוקף כי הוא אמר את הדברים או משהו שקרוב לכך.


מנכ"ל הפועל ראשון לציון, רוני בראון: "לפני שניכנס לעומקם של הדברים, נרצה ללמוד לעומק את הפסיקה שעל פניו מקוממת ולא ברורה לחלוטין. אין קשר בין חומרת העונש לאירוע המינורי שבעקבותיו הורחק ניסן יחזקאל".

"אנחנו תוהים אם לראיון שהעניק המאמן בסיום המשחק ובו אמר שישמח ללכת לפוליגרף כדי להוכיח שהוא לא אמר דבר חריג, יש קשר לחומרת העונש", הוא טען. "יתרה מכך, אני אישית שוחחתי עם השופט בסיום המשחק והתרשמתי כי מדובר באירוע שולי בגין דברים שנאמרו במנהרה לכאורה".

בראון המשיך: "יכול מאוד להיות שקל לטפס על מאמן חדש בליגה שהדיין אומר לו שהוא לא מכיר אותו בכלל. אנחנו מצפים מבית הדין להפעיל שיקול דעת ולא להפלות בין קבוצות גדולות לכאלה שאותן הוא מחשיב לקטנות. אנחנו נקבל את פסק הדין מחר ונחליט מה יהיה הצעד הבא שלנו. צריך להבין שהרחקה לשני משחקים של מאמן על כך שמחה על הבקעת שער מעמדת נבדל הוא עונש קשה מאוד לכל הדעות. לא נראה כי הופעל שיקול דעת".

בראשון לציון יבחנו את פסק הדין ואת האפשרות לערער על הפסיקה החמורה. בעקבות העונש, יחזקאל לא יעמוד על הקווים בצמד המשחקים הקרובים מול הפועל תל אביב בחוץ בשבת ב-17:30 ובמשחק הביתי החשוב מאוד מול הפועל חיפה בסוף השבוע שלאחר מכן. את מקומו יתפוס עוזרו, שרון מימר.

קרדיט: אסף מרגלית ONE.CO.IL


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה