כדורגל: ראשל"צ הפסידה בבית 3:0 לעכו



הפועל ראשל"צ רשמה הערב (שבת) משחק ליגה שביעי ללא ניצחון, כשנכנעה 3:0 בבית להפועל עכו. ניסן יחזקאל: "אנחנו מסתכלים קדימה".

הפועל ראשל"צ רשמה הערב (שבת) משחק ליגה שביעי ללא ניצחון, כשנכנעה 3:0 בבית להפועל עכו.

בשביל להיזכר בניצחון האחרון של הקבוצה מעיר היין צריך לחזור עד למחזור ה-2, אז גברו הכתומים 1:2 בחוץ על הפועל ניר רמה"ש.

כמעט כמו בדר"כ, פתחו חניכיו של ניסן יחזקאל מצוין את המשחק, וכמעט כמו בדר"כ, החמיצו ממצבים קורצים. אז הגיעה הדקה ה-23 בה מצא יובל שבתאי את שגיב כהן שגילגל פנימה את הראשון של עכו. שחקני ראשל"צ נחלשו מעט בעקבות השער, אך הספיקו להגיע לעוד מספר מצבים קורצים שלא נוצלו.

עם פתיחת המחצית השנייה עלו המארחים בטירוף, החמיצו שוב, ואז הגיעה הדקה ה-58 בה בישל ניקולס פלצ'וק את השני של עכו מרגליו של סטפן שצ'פוביץ'. בדקה ה-90 טעות של אוהד כהן סידרה לאלכסנדר דוידוב שער קליל, כשגילגל פנימה בקלות משמונה מטרים לאחר בישול של שצ'פוביץ'.

הפועל עכו רשמה ניצחון ליגה ראשון לאחר שלושה משחקים בהם רשמה הקבוצה הפסד ושתי תוצאות תיקו. בעקבות הניצחון עלו חניכיו של אלי כהן למקום הרביעי ולהם 14 נקודות, ראשל"צ שפתחה את העונה בסערה עם שני נצחונות, תיאלץ להסתפק כרגע רק במקום ה-13 עם תשע נקודות.

 
ניסן יחזקאל: מתנצל בפני האוהדים

מאמן הפועל ראשל"צ, ניסן יחזקאל, התראיין ל'שבת של כדורגל' בסיום המשחק  ואמר: ”שבעה משחקים ללא נצחון זאת עובדה, למרות שלא כולם הפסדים, אבל זה לא מנחם. משחק חלש ולא טוב אבל אנחנו מסתכלים קדימה. היכולת חלשה וזה מאד מטריד".

"זאת הזדמנות להגיד שאני מתנצל בפני האוהדים, היכולת הלא טובה שלנו צריכה להדאיג. משחק ההגנה של הקבוצה לא טוב, רפוי, אנחנו לא מבינים את המשמעות של ליגת העל ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשחק בצורה רפויה כזו. יש שחקנים שצריכים לקחת את עצמם בידים ואני לא אתן ליכולת הלקויה של ההגנה לחזור על עצמה, כמו המשחק של היום".

קרדיט: אסף מרגלית one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה