פתיחת עונת הכדוריד: ראשל"ציות בעדיפות !!!



עונה חדשה בכדוריד תצא לדרך היום (שישי), וגם השנה נראה כי הקרבות על החלק העליון של הטבלה יהיו בין ארבע קבוצות...החזקות מראשון לציון

עונה חדשה בכדוריד תצא לדרך היום (שישי), וגם השנה נראה כי הקרבות על החלק העליון של הטבלה יהיו בין ארבע קבוצות. אל שתי הקבוצות מראשון לציון ושתי התל אביביות, הצטרפה בעונה שעברה בני הרצליה שעלתה לחצי גמר הפלייאוף. עם זאת, נראה כי בקבוצה לא הצליחו לשמור על סגל כל כך מוצלח, שחלק משמעותי ממנו "נחטף" על ידי הקבוצות הגדולות העלות השאיפות הגבוהות יותר.

 

ערב פתיחת העונה החדשה, אנחנו מציגים לכם סקירה של שתי הגדולות שלנו מראשל"צ של הכדוריד הישראלי. מי חתם איפה? מי התחזקה? מי נחלשה? והאם מישהו יכול לאיים על האלופה מכבי ראשון לציון ?

 

 
מכבי ראשון לציון 
הדאבליסטית פתחה את העונה עם שאיפות לעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות. לצורך כך היא הגדילה משמעותית את התקציב שלה, ורשמה את ההחתמה הישראלית הגדולה של הקיץ כשהמרכז הראשון של הנבחרת, אמיר לנגליב, עבר את הכביש מהצד האדום של עיר היין.
 
לנגליב מצטרף למעשה לעופר לוזוון ולברק פריד כדי להשלים שלישית שחקנים מוכשרים שגדלו בנס ציונה והגיעו לצמרת הכדוריד הישראלי. אלה מצטרפים לסגל יציב במיוחד שהיה אחראי לעונה חלומית בעונה שעברה. סגל ותיק שכולל את הקפטן יואב נאמן, גל אברהם, חן בירנבאום, אריאל רוזנטל, וגם שלישיית הזרים מרומניה: השוער יוליאן סטראט, יוהאן רושקה ופיליפ מריאן.

על החבורה הזאת ממשיך לנצח גלעד מאור, שייעזר גם בכמה שחקנים צעירים כמו עומר גרא והשוער הצעיר אלדר שיקולשי. הקבוצה פתחה את העונה בשלב מוקדם כשאירחה את טורניר מוקדמות ליגת האלופות, ובסופו של דבר נשרה ממנו למפעל אירופי משני, גביע האיגוד, שם תתמודד נגד סקיפ קרסנודאר מרוסיה בסוף נובמבר. בארץ מכבי ראשון לציון פתחה את העונה טוב וזכתה בגביע איגוד השופטים, אחרי שגברה על א.כ נס ציונה 18:23.

הפועל ראשון לציון

אחד השינויים הבולטים בקבוצה הוא דווקא על הקווים. סער פרנקל חזר לראשון לציון אחרי שנתיים בבני הרצליה, והוא למעשה מחליף את שוער העבר שהפך למאמן, וובה זייקמן, שעבר למכבי רחובות יחד עם המתאזרח הוותיק גדווילאס. עוזרו של פרנקל יהיה לא אחר מאשר עידן מימון, שגם ממשיך לעונה נוספת כשחקן, אולי העונה האחרונה שלו.

מצד אחד, הקבוצה איבדה בעונה שעברה שני תארים ליריבתה העירונית המושבעת. מצד שני, בהפועל מתבססים בעונה הקרובה על סגל יותר צעיר בתוספת לשלושה שחקנים זרים בכירים.

 

גיל יעקב עזב את המועדון ועבר לשנת הסגר. ההחתמה הישראלית הבולטת בקבוצה היא של יוני רוזנטל, מי שגדל במכבי ראשון לציון ושיחק בשנה שעברה בבני הרצליה, אותה הוביל עד לחצי גמר הפלייאוף יחד עם סער פרנקל.

בגזרת השחקנים הזרים - דניס זכארוב ממשיך לעונה נוספת בקבוצה ואליו הצטרפו שני סרבים. השוער טומיסלב סטויקוביץ' שהחליף את מיכאל חמארוב והמקשר בויאן בוטוליה, ששיחק בפרטיזן בלגרד וגם בליגה הרומנית. שאר השחקנים הצעירים שאמורים להוביל את הקבוצה בעונה הקרובה הם יותם טל, גיא כהן, טל הרשקוביץ' והשוער מושיקו אלימלך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה