כדוריד: הגרלה קשה למכבי בגביע האיגוד האירופי



מכבי ראשל"צ הוגרלה בסיבוב השלישי של גביע האיגוד האירופי מול סקיפ קראסנודאר הרוסית. הרוסים העפילו בעונה שעברה לשמינית גמר המפעל וגם בשנים שקדמו הם הגיעו לשלבים מתקדמים..

מכבי ראשל"צ הוגרלה בסיבוב השלישי של גביע האיגוד האירופי מול סקיפ קראסנודאר הרוסית. זוהי הגרלה קשה לאלופת ישראל שהיתה מדורגת ו"זכתה" לאחת היריבות האיכותיות ביותר שהיתה יכולה לקבל בשלב זה.

 

הרוסים העפילו בעונה שעברה לשמינית גמר המפעל וגם בשנים שקדמו הם הגיעו לשלבים מתקדמים במפעלים השונים (שמינית הגמר במפעלי הווינר והצ'אלנג' קאפ האירופי). המפגש הראשון בין הקבוצות ייערך ב-26 או ב-27 בנובמבר ברוסיה ומשחק הגומלין יתקיים כעבור שבוע בארץ.

 

קראסנודאר הדיחה בסיבוב הקודם של המפעל את סטרוולוס הקפריסאית, כשבמשחק הראשון היא דרסה 17:37. בעונה שעברה הרוסים ניצחו בסיבוב השלישי את פרטיזן בלגרד, ונוצחו על ידי סנט רפאל מצרפת בשלב 16 האחרונות.

 

כזכור הקבוצה מעיר היין עברה בשלב הקודם את היריבה האיסלנדית הפנרפיורדר. לפני כן השתתפה במוקדמות ליגת האלופות והודחה על ידי סקופיה.

 

בנושא אחר, היריבה העירונית הפועל ראשל"צ  ממתינה לשיחרור הבינלאומי של בויאן בוטוליה, שאמור להיחתם היום על ידי ההתאחדות הלבנונית, שם הייתה אחת התחנות של השחקן בעונה שעברה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה