הפועל ראשון סיימה בתיקו מול בית"ר



ראשון לציון יכולה להיות בסך הכל מרוצה. אז נכון שהיא בתחתית אבל 1:1 הערב (שני) מול בית"ר ירושלים בחוץ היא תוצאה טובה עבור מי שעלתה רק השנה לליגה הבכירה.

ראשון לציון יכולה להיות בסך הכל מרוצה. אז נכון שהיא בתחתית אבל 1:1 הערב (שני) מול בית"ר ירושלים בחוץ היא תוצאה טובה עבור מי שעלתה רק השנה לליגה הבכירה. ניסן יחזקאל הורחק בהפסקה וראה את שחקניו מורידים הילוך בחצי השני אחרי מחצית ראשונה טובה, שבה כבשו ראשונים.

 

דייויד גומז ניצל טעות של הגנת הבית"רים בדקה ה-23 אך כאמור אבירם ברוכיאן השווה בדקה ה-37. המועדון מעיר היין במקום ה-12 עם 9 נקודות אחרי 5 משחקים ללא ניצחון. כמו יריבתה במחזור הנוכחי, היא פתחה טוב את העונה ואיבדה גובה.

 

"אני המום שהרחיקו אותי וגם מאיר לוי המום", אמר המאמן שהורחק על הטענות כי אמר לשופט שהוא 'בושה', "אני מוכן ללכת לפוליגרף ואם אני דובר שקר אני מוכן להיות מורחק לחודש. אני את שלי עשיתי אבל אני מתנצל בפני השחקנים ואוהדים שהורחקתי אבל גם שיקול דעת צריך. ראיתי מאמנים גדולים שמתפרצים על שופטים ולא עושים להם כלום אז בגלל שאני אנונימי אני צריך לסבול. לא יודע , כנראה שאמרתי מילה לא במקום. לא אמרתי לשופט 'בושה', מוכן ללכת לפוליגרף. הוא עבר במסדרון ואמר לי אתה מורחק. אם אני משקר מוכן להיות מורחק לחודש".

 

יחזקאל השאיר את גל ספיר, בנו של הבעלים (רביב ספיר), על הספסל והתייחס לכך בסיום: "אני מצידי לא מסוכסך עם אף אחד. אם הוא בוחר לכעוס עלי זאת זכותו, הוא לא מתערב בעניינים המקצועיים. הוא לא יכפה עלי דבר. זו סיטואציה לא פשוטה. גל ספיר שחקן חשוב ואין סיבה שלא יהיה גם השנה בהרכב. רביב לא יתערב לי ואם הוא לא יתערב, הוא יחזור להיות ב-11".

 

"אני מאוכזב ולא מרוצה מהתיקו אבל בתוצאה משקפת את המשחק", המשיך מאמן ראשון, "לא מצפים מאיתנו לקחת אליפות. שניים שלושה משחקים מהקו אדום מספק עכשיו ולא בעתיד. אני די מרוצה מקצב צבירת הנקודות שלנו. שנמשיך ככה, הכל יהיה בסדר".
 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה