מכבי ראשל"צ הפסידה לחולון במחזור הפתיחה



הפועל חולון חגגו הערב (ראשון) ניצחון במחזור הראשון של ליגת לוטו, 83:87 על מכבי ראשון לציון, בתום משחק כדורסל מצוין באשקלון.

הפועל חולון חגגו הערב (ראשון) ניצחון במחזור הראשון של ליגת לוטו, 83:87 על מכבי ראשון לציון, בתום משחק כדורסל מצוין באשקלון. החולונים לא אירחו באולם הפחים בשל עונש רדיוס שחל על הקבוצה עוד מהעונה שעברה.

המשחק היה צמוד לכל אורכו. בפתיחה ראשון לציון הובילה ביתרון של כמעט 10 נקודות, אך חולון חזרה. אותה תמונה בדיוק חזרה במחצית השנייה, אך הפעם חולון לא רק חזרה, אלא גם פתחה פער משל עצמה, שלא נסגר עד לשריקת הסיום.


קפטן ראשון לציון, ניצן חנוכי, אמר בסיום: "שלטנו במשחק שלושה רבעים והיה שלב שכבר עלינו לעשר הפרש, ושם היינו צריכים לגמור את המשחק. לא היינו אגרסיביים מספיק וכדורסל כמו שאתם יודעים זה מומנטום. התהפך המומנטום ונאלצנו לרדוף אחריהם. שילמנו מחיר יקר על ההחטאות מהעונשין. הורדנו הילוך וזה התבטא בין היתר גם בריבאונד התקפה. אנחנו צריכים לשחק אגרסיביים במשך 40 דקות".

 
המאמן המפסיד, אפי בירנבוים, הוסיף: "נפלנו על דברים קטנים. החטאות עונשין וריבאונד במשחקים כאלה שקולים עושים את ההבדל וזה הביא את הניצחון לחולון היום. בכל משחקי האימון, כולל הטורניר בירושלים, היינו עם הכי פחות פאולים והרוטציה הזאת הביאה אותנו למצב שההגנה בחלקים מסויימים היתה רכה יותר. בליגה הזאת הייתי מצפה שיהיו 40 משחקים ויתחילו אותה יותר מוקדם. בעבר אמרתי שצריך להיות יותר משחקים, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם המציאות ושבוע הבא יש לנו פגרה".

קלעו לראשון לציון: ברנדון באומן 30 נקודות, ג'ו קרופורד 28 נק', ניצן חנוכי 7 נק', אדריאן יוטר 6 נק', דרווין קיטצ'ן 5 נק', איגור נוסטרנקו ועמית בן דוד 3 נק', עמית תמיר 1 נק'.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה