מכבי ראשון לציון זכתה בגביע איגוד השופטים



מכבי ראשון לציון ניצחה (שישי) 18:23 את א.כ. נס ציונה בגמר גביע איגוד השופטים שהיווה את השקת עונת הכדוריד באולמה של נס ציונה, בדרך לזכיה בגביע הראשון לעונת 2011/2012.

מכבי ראשון לציון ניצחה (שישי) 18:23 את א.כ. נס ציונה בגמר גביע איגוד השופטים שהיווה את השקת עונת הכדוריד באולמה של נס ציונה, לב המושבות,  בדרך לזכיה בגביע הראשון לעונת 2011/2012.

 

הדאבליסטית, מכבי ראשל"צ, הגיעה למשחק לאחר ניצחון בדרבי בחצי הגמר על הפועל וכפייבוריטית ברורה. לצהובים שמקווים להיות "הטרבליסטים" הראשונים בתולדות הכדוריד הישראלי היה ברור כי המשחק הוא נקודת ציון בדרך לשם. מכבי חסרה את הקפטן יואב נאמן שסובל ממתיחה במיניסקוס ואת גל אברהם, יוהן רושקה ועופר לוזון.

 

מי שעמדו מולם הם הטייגרים של נס ציונה. חניכיו של גיל סגל החלו את ההשתפות בגביע השופטים בסיבוב הראשון ועד מעמד הגמר לא הפסיקו להציג מגמת שיפור.

 

הצהובים נראו טוב יותר מן הפתיחה על אף שגלעד מאור שיתף את הצעירים לרוב. מי שהשאיר את הטייגרים במשחק היה הזר, בוריס גרק שהותיר את הקבוצות על פער סביר בסיום המחצית, 9:12 למכבי. במחצית השניה נכנס איתמר כהן לשערה של נס ציונה וכשנראה היה שקבוצתו חוזרת, אלדר שיקלושי יחד עם פיליפ מריאן הוכיחו מה הם יודעים בדרך לגביע נוסף לגלעד מאור, 23:18 למכבי ראשל"צ בסיום.

 

עדות לכושרם האדיר של שוערי מכבי ראשל"צ ניתן היה למצוא דרך הסטטיסטיקה. יוליאן סטראט סיים את המשחק עם 10/15 עצירות מקו תשעת המטרים ו-8/12 מששת המטרים. שוערה המחליף של הקבוצה, אלדר שיקלושי, עצר את נס ציונה עם 12/16 מקו תשעת המטרים ו-3/6 מששת המטרים.

 

כבשו למכבי ראשל"צ: פיליפ מריאן - 6, עומר גרא - 5, דור גבע - 3, אמיר לנגליב, אריאל רוזנטל ועמיר אהרון - 2 כ"א, דניאל פרידמן, עמית סטלמן וברק פריד כבשו שער אחד כל אחד.

 

כבשו לא.כ נס ציונה: בוריס גרק - 5, מילאן פיליץ וגיל כרמין - 3 כ"א, יובל רואש, ג'ון אונצ'ה ועמית כהן - 2 כ"א, עומר מן הוסיף שער בודד.

 

מאמנה של הזוכה הטרייה, גלעד מאור, אמר בסיום: "הבשורה הגדולה מהיום הזה הם חילופי הדורות שהתחלנו ליצור בקבוצה שלנו וזה שקבוצות הליגה צריכות לחזור ולהבין שמכבי חזרה להגנה המצויינת עם המתרפצות. אם האיגוד היה דואג שהטורניר יהיה מוקדם יותר, באוגוסט, אולי אף היינו יכולים להצליח יותר במוקדמות ליגת האלופות".

 

ליגת העל בכדוריד תצא לדרך ביום שישי הבא, עם שופטים שנמצאים כרגע במו"מ עם איגוד הכדוריד בעזרתו של שחקן העבר, מיקו צרפתי. שני הצדדים החליטו על הפסקת השביתה לצורך הקלת המו"מ עד ה-31/10. במקרה והצדדים לא יגיעו לסיכום אז השופטים עלולים לחדש את שביתתם.

credit : דין אלמס one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה