מכבי ראשון לציון ניצחה את בני השרון/הרצליה



הקבוצה של אפי בירנבוים עלתה לחצי הגמר של טורניר צ'אנס, שם תפגוש את המנצחת בין הפועל חולון להפועל גלבוע/גליל עליון.

מכבי ראשון לציון ניצחה הערב (ראשון) 75:78 את בני השרון/הרצליה, בפתיחת עונת 2011/12. הקבוצה של אפי בירנבוים עלתה לחצי הגמר של טורניר צ'אנס, שם תפגוש את המנצחת בין הפועל חולון להפועל גלבוע/גליל עליון. ראשון נהנתה מערב מצוין של אדריאן אוטר, שתרם 21 נקודות והראה שאפשר לבנות עליו גם בליגת העל.

מאמן ראשון לציון אפי בירנבוים אמר בסיום: "יש לי סיבות להיות מרוצה, אבל הרבה יותר סיבות לרצות לעבוד ולעבוד. היו לנו הרבה איבודי כדור והרבה טעויות, אבל זו תחילת העונה. מה שחשוב זה שכולם מוכנים לעבוד, וזו הדרך. יש כאן שחקנים טובים, ישראלים וזרים, ואנחנו רוצים להיות קבוצה טובה. היו לנו הרבה דקות חיוביות, אבל אני אחראי על השטויות אז בזה אני אתמקד. הקשר ביני לבין רועי חגאי לא מסתכם במשחק כזה או אחר. זה הרבה מעבר".

מאמן המפסידה רועי חגאי, ששימש כעוזרו של בירנבוים בראשון לציון, הסביר מה הרגיז אותו: "אנחנו אמורים להיות קבוצת הגנה, לכן אני לא מוכן לסבול 51 נקודות במחצית. אולי אם זה לא יקרה, אני אהיה יותר רגוע. יש לנו אופי, ואני בטוח שכשנתחבר וכשטרבור בוקר יחזור נראה הרבה יותר טוב. אני אוהב את אפי, היה כיף לפגוש אותו. לפחות הוא ניצח, אז זו חצי נחמה".

קרדיט: ורד כהן, מערכת וואלה! ספורט

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה