היום דרבי חם בראשל"צ



כבר בחצי גמר גביע איגוד השופטים, תעלינה לפרקט לקלאסיקו של הכדוריד הישראלי, מכבי והפועל ראשל"צ ב-20:30 .

המשחקים ככל הנראה ישוחקו ללא שופטים וגם הפגישה בין נציג איגוד הכדוריד לאיגוד השופטים שתוכננה ליום שלישי לא תתקיים אף היא בעקבות אי הסכמת הצדדים על מקום הפגישה, משרדי איגוד הכדוריד או בית ההסתדרות.

ב-20:30 תעלינה לפרקט לקלאסיקו של הכדוריד הישראלי, מכבי והפועל ראשל"צ.הדאבליסטית, מגיעה למשחק זה לאחר רבע גמר סוער מול מכבי ת"א ואילו האדומים ממשחק חוץ לא קל מול האקס, וובה זייקמן.

הצהובים סובלים מחיסרון ופציעות רבות בסגל: עופר לוזון ייעדר בוודאות, יוהן רושקה שהיה חסר מול מכבי ת"א בספק ומחכה לתשובות לגבי בדיקות בגיד אכילס שלו. מי שעוד בספק הם חן בירנבאום ופיליפ מריאן שסובל מחבלה בקרסולו.

בצד האדום מעודדים מיכולתם של הצעירים: השוער- מושיקו אלימלך שהוליך את הקבוצה לניצחון מול רחובות והקיצוני, טל הרשקוביץ, שהוא ללא ספק הדבר הגדול הבא בכדוריד הישראלי. בהפועל לא ברור אם אקס מכבי, יוני רוזנטל, שהגיע בקיץ יוכל לשחק בעקבות פציעתו אולם יכול להיות שיעלה לזרוק רק פנדלים.

מאמנה של הדאבליסטית, גלעד מאור, אמר: "יש לי דרבי ואני בא לנצח. מיותר לדבר על חום בדרבי כי הוא תמיד חם. היתרון של הפועל שהם מציגים את עצמם כאנדרדוג אולם לדעתי הם יתחזקו, השוער שלהם טוב יותר מהשוער של העונה שעברה, דניס זכארוב הוא מהטובים שבזרי הליגה ולבחון אותם סופית ניתן יהיה לבחון אותם אחרי שבויאן בוטוליה יגיע. בפעם האחרונה שסער פרנקל שאני אוהב אותו מאוד צייר כאילו הפועל צעירים ולא פייבוריטים אז הוא היה האחרון שלקח לי אליפות. אני במצב שגם אם אעלה עם קבוצת הנוער יצפו ממני לניצחון אז בסדר, אנחנו בגלל ליגת האלופות, מעבר לשיא אך אני בא לנצח את המשחק הזה".

לגבי הקטטה שהייתה במהלך המשחק מול מכבי ת"א הוסיף מאור: "את השופטים שנבחרו כיבדנו. כאחד שמכיר את שני השחקנים גם עמיר אהרון ועומר דבדה שיקרים לי התנצלו בפניי, אני לא חושב שאם שחקנים חרגו מנורמות וצריך להעיף אותם כמו שנאמר לאחר המשחק. לטעמי, הבלאגן לא קשור להימצאות שופטים בפועל ותפקידנו כמאמנים הוא לחנך את השחקנים ולא להעיף אותם".

קרדיט: דין אלמס one.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה