הפועל ראשל"צ נוצחה 2:1 מול סקציה נס ציונה



אימון: ההרכב המשני של ניסן יחזקאל הפסיד לקבוצה מהליגה הלאומית, אסף כהן כבש שער יתרון שלא הספיק. התגלו מים בברכו של סינדו דוסו.

קבוצות ליגת העל ניצלו את היום האחרון שלפני הפגרה בעקבות יום הכיפורים על מנת לקיים משחקי אימון והכנה. הפועל ראשל"צ נוצחה הערב (חמישי) מול סקציה נס ציונה מליגת המשנה 2:1, במשחק שהתקיים בעיר היין.

 

ניסן יחזקאל, מאמנה של ראשל"צ, שסובל מפציעות רבות וחיסורים משמעותיים בסגל שלו, עלה למשחק עם הרכב משני כשאסי בלדוט כלל אינו שותף במשחק על מנת שיוכל להחלים מפציעה קלה ממנה הוא סובל.

 

בין הקורות שיחק במרבית דקות המשחק שוער המשנה, אבירן דלל. האחרון יפתח במשחק הליגה הבא בחוץ מול ביתר ירושלים במקומו של אוהד כהן, שהורחק בדקות הסיום של ההתמודדות מול בני יהודה בשבת האחרונה.

 

מי שכבש את השער לזכות ראשל"צ היה אסף כהן, שהעלה את קבוצתו ליתרון של 0:1 שהפך גם לתוצאת המחצית. בחלק השני של המשחק ביצע יחזקאל שינויים רבים בהרכב והקבוצה מליגת המשנה ניצלה זאת כדי להשוות בדקה ה-60 ולהשלים מהפך סמוך לסיום.

 

בראשל"צ עדיין לא יודעים עד כמה חמורה הפגיעה בברכו של הזר מחוף השנהב, סינדו דוסו, כשהחשש הוא כי החלוץ סובל מקרע במיניסקוס. בבדיקה שאותה קיים דוסו התגלו מים בברכו ורק לאחר שתרד הנפיחות יוכלו לדעת כמה זמן יצטרך להיעדר. 

 

קרדיט: אסף מרגלית one.co.il


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה