עונת 2011/12 תצא לדרך עם גביע צ'אנס



שמכבי ראשל"צ תפגוש את בני השרון/הרצליה בקרב פיקנטי על הקווים בין אפי בירנבוים לרועי חגאי, ששימש כעוזרו בשלוש קבוצות שונות בחמש השנים האחרונות.

עונת 2011/12 בכדורסל הישראלי תצא לדרך ביום ראשון, בדיוק שבוע לפני פתיחת ליגת לוטו, עם "גביע צ'אנס", המפעל הראשון של העונה. אולם מלחה שבירושלים ייארח את המשחקים, בהם ייקחו חלק שמונה הקבוצות שהעפילו בסיום העונה שעברה לפלייאוף העליון.

שלב רבע הגמר של המפעל יביא עמו שחזורים של ארבעת רבעי גמר הפלייאוף בעונה החולפת וכבר ביום ראשון מצפים לנו שניים מסקרנים, בתוספת משחק ראווה בין עירוני אשקלון לעולה החדשה, מ.כ. הבקעה, שייערך בשעה 16:00.

ב-18:25 ייצא גביע צ'אנס לדרך, כשמכבי ראשל"צ תפגוש את בני השרון/הרצליה בקרב פיקנטי על הקווים בין אפי בירנבוים לרועי חגאי, ששימש כעוזרו בשלוש קבוצות שונות בחמש השנים האחרונות.

החבורה של בירנבוים מגיעה כפייבוריטית לאחר שבמשחקי טרום העונה נראתה מצויין וניצחה בכל חמשת משחקי ההכנה שלה. בני השרון/הרצליה מגיעה לאחר הקיץ הקשה ביותר מאז הקמתה, אך עדיין אסור להספיד את אלדד אקוניס ורועי חגאי.

הקפטן החדש של ראשל"צ, ניצן חנוכי, התייחס להצלחה של קבוצתו בהכנה לעונה ואמר: “אנחנו מתקרבים למשחק הראשון בליגה, גביע צ'אנס זה עוד הכנה ואופציה לעבוד על דברים ולהשתפר. אנחנו מתייחסים למשחק ברצינות ורוצים לנצח. כמו שראיתם בשנה שעברה, אין לזה חוקים, אפשר להפסיד את כל משחקי האימון ולתת עונה טובה וכך גם הפוך. נקווה שזה ייתן לנו ביטחון ויעודד לקראת ההמשך, אבל באמת שאם זה לא יעבור לליגה אז לא עשינו כלום. עוד לא קיבלנו על המשחקים האלה שום נקודות בליגה, אבל זה מעודד ונותן ביטחון ונקווה להמשיך את היכולת הזאת בליגה".

חנוכי התייחס לקרב המוחות בין אפי בירנבוים ורועי חגאי, שני מאמניו בשנה שעברה: “זה אמנם משחק לא רשמי, אבל יהיה מעניין. במשחקים הרשמיים יהיה מעניין יותר. הם מכירים אחד את השני, הם סוג של אותו דבר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה