אימון: מכבי ראשל"צ גברה על מכבי אשדוד 69:73



מכבי ראשון לציון גברה הערב (ראשון) 69:73 על מכבי אשדוד במשחק אימון שנערך במכון וינגייט ונשארה מושלמת..

במשחקי ההכנה לקראת העונה שתיפתח בעוד שבועיים. המשחק נערך במסגרת מחנה אימון שעורכת אשדוד במכון וינגייט, ובמסגרתו תערוך משחק אימון נוסף מחר ביום שני נגד מ.כ הבקעה. במשחק חזו מספר אנשי כדורסל, וביניהם ילדי האקדמיה של איגוד הכדורסל, שמרכיבים את נבחרות ישראל השונות.

 

ראשון לציון פתחה את המשחק בצורה מצוינת, ובעזרת 13 נקודות של ג'ו קרופורד עלתה ל-14:28 בסוף הרבע הראשון. דווקא אז החליט אפי בירנבוים להוריד את ניצן חנוכי המצוין בהגנה לספסל, וקיבל על הראש מקרייג בראקינס שהחזיר את אשדוד עד שוויון 36:36 במחצית. ברבע השלישי נכנס לעניינים באשדוד אלכס טיוס שהעלה את הקבוצה כבר ליתרון חמש, אך ראשון לציון חזזרה ל-52:52 בסוף הרבע השלישי. רבע רביעי מצוין של קרופורד, דרווין קיצ'ן וברנדון באומן הבטיחו את הניצחון עבור הקבוצה מעיר היין, ובסיום 69:73 לראשון לציון.
קלעו למכבי ראשון לציון: ג'ו קרופורד 26 נקודות, ברנדון באומן ודרווין קיצ'ן 11 כל אחד, ניצן חנוכי 9, איגור נסטרנקו 8, אור סולומון 4, אדריאן אוטר ואייל שולמן 2 כל אחד. כן שותפו: עמית תמיר ועמית בן דוד.

קלעו למכבי אשדוד: קרייג בראקינס 18, אלכס טיוס 14, ג'וש קארטר 12, גלעד קרני ודרור חג'ג' 7 כל אחד, ראמל בראדלי 5, אנטון שוטבין, דניאל גור אריה ומאיר טפירו 2 כל אחד. כן שותף: ינעם אירם.
 
קרדיט: אור שקדי, מערכת וואלה! ספורט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה