הפסד ביתי 1:0 להפועל ראשון לציון מול בני יהודה



למאמן הפועל ראשון לציון לא היו מילים עבור היכולת המדהימה של שוער בני יהודה, שהיה האחראי הראשי לניצחון קבוצתו 0:1

הצופים שהגיעו הערב (שבת) לאיצטדיון הברפלד ראו אמנם רק שער אחר בהתמודדות בין הפועל ראשון לציון לבני יהודה, אבל גם ראו אינספור הזדמנויות, שוער אחד שהורחק ושוער שני שהראה למה הוא עמד לאחרונה בשער של נבחרת ניגריה מול שחקנים כמו ליאונל מסי ואנחל די מאריה. דלה איינוגבה עצר פעם אחר פעם את הבעיטות של הקבוצה המקומית, והשיג, יחד עם פיני בלילי שהבקיע בדקה ה-11 את שערו הראשון העונה, ניצחון השלישי רצוף בתוצאה 0:1 עבור הקבוצה שלו..

 

מאמן הקבוצה המפסידה ניסן יחזקאל על גיבור המשחק: "אין לי בכלל מילים לתאר את המשחק של איינוגבה הערב. אם לדוידוביץ' קוראים התמנון אז אני כבר לא יודע איך לקרוא לאיינוגבה. זה היה משחק מדהים שלו, הוא לקח לנו שלוש נקודות. אני לא יודע אם זה החמצות גדולות שלנו או יכולת ענקית של שוער. אנחנו הולכים לקראת עונה של תחתית ומלחמת הישרדות ואנחנו נילחם עד הסוף".

 

יחזקאל דיבר גם על ההחמצות הרבות של שחקניו: "חסר לנו ריכוז ודיוק מול השער. עם קצת ריכוז ואמונה יכולנו להוציא תוצאה אחרת. אנחנו יוצאים לפגרה אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ואני מקווה שנחזור הרבה יותר טובים. אני שוב חוזר הביתה עם אותה תחושה אחרי המשחק, מרוצה מהיכולת אבל מאוד מאוכזב מהתוצאה".

קרדיט: רענן ברנובסקי, מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה