2:2 בין מכבי פ"ת להפועל ראשל"צ



בניגוד לשתי הקבוצות, מי שלא הגיעו, היו האוהדים. המפרגנים יספרו על 500 צדיקים, הריאליים על כמאה פחות מזה שעשו את דרכם לאצטדיון ר"ג...

שתי קבוצות משוחררות, מכבי פתח תקווה והפועל ראשון לציון, הגיעו הערב (שני) לאצטדיון ר"ג במסגרת המחזור השישי בליגת העל על מנת לספק לאוהדים משחק טוב, שלמען האמת, הבטיח כמות שערים נכבדת עוד לפני השריקה, לא איכזבו וסיימו ב-2:2.

אך בניגוד לשתי הקבוצות, מי שלא הגיעו, היו האוהדים. המפרגנים יספרו על 500 צדיקים, הריאליים על כמאה פחות מזה שעשו את דרכם לאצטדיון ר"ג, אחד שמידותיו ללא ספק תואמות את הכמות הנכבדת.

כש-22 שחקנים מגיעים לשחק מול כמות קהל פחותה מזו שיש ברבים ממשחקי הנוער, השאלה היא, מה הערך? שאלה שכנראה תישאר פתוחה.

כדורגל גדול לא היה בר"ג אך שערים ודרמה היו גם היו. פ"ת היתה טובה יותר לאורך רוב שלבי המשחק והגיעה ללא מעט הזדמנויות. כבר בדקה ה-14 נכנס דור הלוי במקומו של איתי אלקסלסי בראשל"צ וגם הוא לא היה מהמר שיהפוך לסיפור המשחק. אגב לאלקסלסי יש חשש לקרע במפשעה והוא ייבדק מחר על מנת לגלות את חומרת הפציעה.

בדקה ה- 41 העלה הלוי את ראשל"צ ליתרון שהחזיק עד לירידה להפסקה בניגוד למהלך המשחק. המחצית השניה נפתחה כמו הראשונה ותומר אלבז השווה כבר בדקה ה-49. לא חלפו 3 דקות ומחליף נוסף, ויקטור מרעי, השלים את המהפך בדקה ה-52.

המשחק התאזן מעט אך פ"ת המשיכה להיות מסוכנת יותר עד שהגיעה הדקה ה-85 והלוי שוב הופיע כדי להשוות ל-2:2 ולגנוב נקודה ממרקו בלבול.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה