הפועל ראשל"צ היום בחיפה



האלופה מכבי חיפה, תארח היום (ראשון 20:00, קרית אליעזר) את הפועל ראשון לציון המפתיעה, שהפסידה בשבוע שעבר למכבי תל אביב אחרי שני ניצחונות רצופים.

האלופה מכבי חיפה, תארח היום (ראשון 20:00, קרית אליעזר) את הפועל ראשון לציון המפתיעה, שהפסידה בשבוע שעבר למכבי תל אביב אחרי שני ניצחונות רצופים.
 

בהפועל ראשון לציון מייחסים חשיבות גדולה למשחק וכדי להתכונן בצורה הטובה ביותר, הוחלט במועדון לצאת כבר בשעות הבוקר לבית מלון בחיפה, שם יערוך המאמן ניסן יחזקאל את האסיפה המסכמת. המאמן צפוי לתת קרדיט לאותו הרכב שפתח במחזור שעבר נגד מכבי תל אביב (2:0), כאשר היחיד שבספק הוא הבלם גל ספיר שסובל מפציעה טורדנית בברכו.
 
אם ספיר לא יוכל לשחק, צפוי גיא משפתי לפתוח במקומו. דור הלוי סיים לרצות עונש הרחקה וישוב לסגל. קובי מוסא ועמירן שקלים, יתופקדו בעמדות המגנים, כאשר הילאל מוסא יפתח לצידו של ג'סטין זולו בקישור האחורי.

סינדו דוסו ודיוויד גומז יפתחו יחד בחוד וינסו להביך את ההגנה החיפאית. "אנחנו בהחלט מאמינים שאפשר להוציא תוצאה טובה במשחק הזה", אמר המאמן יחזקאל . "הפעם אנחנו רוצים לחזור עם נקודות ולא עם מחמאות וזה בהחלט אפשרי", הוסיף המאמן.
 
סינדו דוסו החלוץ מחוף השנהב הגיע כהבטחה גדולה, אך בינתיים לא פורע את השטרות. דוסו החזק והמהיר יכול לחגוג על ההגנה החדירה של הירוקים ואם הוא אכן יעשה זאת, ראשון לציון עשויה להפתיע ותחזור עם נקודות יקרות מקרית אליעזר.
 
הרכבים משוערים
 
הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר (גיא משפתי), עמירן שקלים, ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי, הילאל מוסא, אסי בלדוט, סינדו דוסו, דיוויד גומז.
 
מכבי חיפה: בויאן שראנוב; אייל משומר, אוראל דגני, סרי פאלח, טאלב טוואטחה; סיידו יאיא, אייל גולסה, יניב קטן, עידן ורד, מוחמד גאדיר; וויאם עמאשה.    
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה