מכבי ת"א גברה 0-2 על הפועל ראשל"צ



חמישה ימים לפני העימות הטעון בטורקיה, מכבי תל אביב נראתה מצוין נגד ראשון לציון והיא ממשיכה להוביל את הטבלה

מכבי תל אביב והפועל ראשון לציון, מוליכות הטבלה לאחר שני מחזורים, פתחו היום (שבת) את המחזור השלישי. יחסי הכוחות, אם מישהו לא הבין זאת טרם המשחק - ברורים. מכבי תל אביב שניצחה 0-2 תמשיך לצעוד בגאון בראש הטבלה גם השבוע. ראשון לציון המפתיעה קיבלה פרספקטיבה - לגדולות באמת כנראה שהיא לא שייכת.

התל אביבים, שראשם כבר טרוד בחוויות הבלתי ברורות שעוד צפויות להעסיקם השבוע בטורקיה היו טובים יותר לאורך כל המשחק, ולולא הרבו להחמיץ המשחק היה מסתיים בתוצאה גבוהה הרבה יותר.


ניבאדלו מתכבד בראשון של המוליכה. תצלום: ניר קידר

חניכיו של איוניר לא חיכו זמן רב מדי בטרם שחררו הצהרת כוונות ובדקה ה-10 כבר עלו ליתרון 0-1 לאחר שניבאלדו ניצל יציאה גרועה של אוהד כהן ודחק מקרוב את שער היתרון. עד למחצית הגיעו האורחים מתל אביב לעוד שלוש הזדמנויות טובות אך פעם אחר פעם סיימו ברשלנות.

התל אביבים לא הורידו את הרגל מהגז והמשיכו ללחוץ את ראשון לציון שנראתה כיריבת אימונים לקראת העונה האירופית של יריביהם, אולם יכולת טובה של אוהד כהן וסיומת לקויה של דאבור וקונאטה השאירה לכתומים סיכוי.


אלירן עטר יורש מהמגרש על אלונקה, דאגה במכבי. תצלום: ניר קידר

עם זאת, ברק לוי נשאר מחוסר עבודה ויכול היה ליהנות מחבכיו ממשיכים לתקוף את שערה של המארחת. לבסוף, ארבע דקותבתוך תוספת הזמן הגיע השער השני והמוצדק מרגליו של קונאטה ומכבי תל אביב בהחלט נראית מוכנה לקראת בשיקטאש.

קרדיט: מערכת הספורט של הארץ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה