בכורה חלומית לכתומים בליגת העל



קבוצתו של ניסן יחזקאל השיגה ניצחון 2:4 גדול על בני סכנין במשחק הבכורה שלה בליגת העל, תוך שהיא מציגה הרבה רוח לחימה ורעב לנצח

שמונה שנים חיכו אוהדי הפועל ראשון לציון שקבוצתם האהובה תשוב למרכז הבמה של הכדורגל הישראלי, והערב (שבת) הם קיבלו את מבוקשם, ובסטייל. קבוצתו של ניסן יחזקאל השיגה ניצחון 2:4 גדול על בני סכנין במשחק הבכורה שלה בליגת העל, תוך שהיא מציגה הרבה רוח לחימה ורעב לנצח, ואם היא תמשיך לשחק בהתלהבות ובביטחון כפי שהציגה הערב, נראה שיהיו עוד לא מעט קבוצות שישאירו נקודות העונה בסופרלנד.
 

אסי בלדוט קיבל את המושכות מיחזקאל והחזיר עם צמד מרשים, בעוד חבריו לקבוצה הצליחו להחזיר את הקבוצה לעניינים אחרי שהאורחים מסכנין הצליחו להשוות לזמנית ל-2:2. רק כ-800 אוהדים עשו את דרכם אל האיצטדיון של ראשון לציון, מספר נמוך במיוחד ולא הולם את יכולת הקבוצה המקומית במחצית הראשונה. הכתומים היו בשליטה מלאה בפתיחה, והיו קרובים למספר שערים, אך אחמד שבל היה במקום. בדקה ה-39 נפרץ הסכר עבור ראשון לציון, כשמסיקה הרים כדור מצויין אל הרחבה ומצא את ראשו של אסי בלדוט, שנגח מ-5 מטרים אל הרשת. בלדוט וגומז לא היו רחוקים מלכבוש שערים נוספים בשתי הדקות הבאות, אבל סבלו מחוסר ריכוז מול השער, ועל חוסר ריכוז משלמים. בדקה ה-41 חיפשו הכתומים להמיר את המומנטום שלהם לשער, ולא שמו לב ללירן כהן, שבמתפרצת פרץ את ההגנה של המארחים, וקבע שיוויון. 1:1 במחצית? ממש לא.
 
ראשון לא הורידה את הרגל מהגז, ובדקה ה-44 הגיע הכדור אל אסי בלדוט באגף השמאלי, בלדוט הרים את הראש ושלח טיל אל החיבורים, שהקפיץ את האוהדים המקומיים והוריד את ראשון אל חדרי ההלבשה ביתרון 1:2. אל המחצית השניה עלתה בני סכנין טוב יותר, והחלה לוחצת את שערו של אוהד כהן. בדקה ה-54 היא השיגה את השיוויון בפעם השנייה במשחק, כשהכדור שהוגבה אל הרחבה מצא את ראשו של קוסטדין אזורוב שנגח מקרוב אל הרשת כדי לקבוע 2:2. המארחים לא נתנו לזה להוריד להם את רוח הלחימה, המשיכו ללחוץ, ובדקה ה-74 חזרו להוביל, כשגל ספיר נגח אל הקורה, שבל הצליח להדוף אבל עשה זאת היישר אל משיץ', שמקרוב ומול שער ריק, לא התקשה לכבוש. שחקניו של יחזקאל לא רצו לראות עוד קאמבק של האורחים, ובדקה ה-83 גמרו את הסיפור, כשאסף כהן, שנכנס דקה קודם לכן, בישל לדודו אברהם שכבש את הרביעי ושלח את האוהדים לחגוג.
 
הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, דור הלוי, הילאל מוסא (אסף כהן, 82), ג'סטין זולו, אסי בלדוט (גיא משפתי, 75), ריף מסיקה (דודו אברהם, 61), דייויד גומז.
 
בני סכנין: אחמד שבל, עודד אלקיים, עלא אבו סאלח, עידן ויצמן, באסם גנאים, חאלד חאליילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים, לירן כהן (רן רול, 69), אהוד קדוסי, קוסטדין אזורוב. קרדיט: מערכת וואלה! ספורט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה