מכבי ראשל"צ הוגרלה נגד מטרלוג סקופיה



הדאבליסטית, מכבי ראשון לציון, תפגוש את אלופת מקדוניה HC מטרלוג סקופיה בחצי הגמר (של המוקדמות כמובן)

הדאבליסטית, מכבי ראשון לציון, תפגוש את אלופת מקדוניה HC מטרלוג סקופיה בחצי הגמר (של המוקדמות כמובן) כך נקבע הערב (שני) בהגרלת מוק' ליגת האלופות שנערכה בוינה, אבל הבשורה הגדולה ביותר עבור חובבי הענף ואוהדי הקבוצה בפרט היא שטורניר ייערך בארץ בבית מכבי. "אני מאוד מתרגש שהצלחנו להביא הרמה הגבוהה ביותר שיש בעולם לישראל", סיפר  יו"ר הקבוצה, יוסי גבע בשיחה מאוסטריה.

בהגרלה עוד נקבע כי בחצי הגמר המקביל ישחקו אלופת איסלנד האפנרחורדור מול אלופת נורבגיה HK האסלום. "צריך להגיד את האמת שקיבלנו הגרלה לא קלה והסיכויים הם בערך 20 אחוזים אם לא פחות, אבל בארץ שלנו על המשטח שלנו אנחנו יכולים להפתיע ולנצח", אמר המאמן גלעד מאור, "האלופה המקדונית היא קבוצה מצוינת שאפשר לעבור אותה, אבל בחצי הגמר השני הוגרלו שתי קבוצות ברמה הגבוהה של ליגת אלופות. כולנו כאן בטירוף גדול מאוד בקבוצה".

יש לציין שרק הקבוצה שתנצח שני משחקים תעלה לשלב הבתים של המפעל היוקרתי, כשהמפסידות יורדות לשחק בגביע ה-EHF, המפעל השני בחשיבותו. אם מכבי ראשון לציון תעלה לגמר ותפסיד שם היא תקפוץ ישירות לסיבוב השלישי של ה-EHF. "עשינו משהו גדול הבאנו סוכריה לכדוריד הישראלי. הקבוצות שבאות לכאן יביאו את הכדורידנים שמרכיבים את הליגות הטובות ביותר ביבשת", הוסיף מאור.

בנושא אחר, שלמה כהן, יו"ר איגוד שופטי הכדורסל וחבר הנהלת איגוד שופטי הכדורגל בעבר, מונה היום ליו"ר איגוד שופטי הכדוריד. כהן, בן 63, תת אלוף במיל' מחליף את שוקי זיו, ששימש בתפקיד בחמש השנים האחרונות. כהן, מתגורר בראשל"צ, וזכה היום לברכות ואיחולי הצלחה מיו"ר איגוד הכדוריד דורון שמחי.

"הדבר הראשון הוא ללמוד היטב את המערכת באיגוד שופטי הכדוריד, למרות הניסיון שלי בשני האיגודים האחרים. אחד האתגרים הראשיים שלי הוא למצב את איגוד השופטים כמוביל בין האיגוד האחרים בענפי הספורט התחרותי במדינת ישראל", אמר כהן, "אני מתכוון לפעול לשילובם של דורות צעירים ואף רואה חשיבות בשילובם של נשים כשופטות, ואני מתכוון גם להגיע עם זה לפריפרייה. אני אפעל לשיפור הקשר עם הקבוצות, ואהיה קשוב על מנת שתיווצר מערכת יחסים מקצועית והדוקה עם המועדונים".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/235809.jpg

קרדיט: אסף אקרמן  |  ספורט5  |  sport5.co.il 
 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה