גלעד מאור דחה הצעה מפורטו



מאמן דאבליסטית הכדוריד היה במגעים עם אלופת פורטוגל, אך החליט להישאר במכבי ראשל"צ לקראת מוקדמות ליגת האלופות.

פורטו, אלופת פורטוגל, היתה במגעים להחתמת גלעד מאור כמאמנה לעונה הקרובה. מאור, מאמן הדאבליסטית, מכבי ראשל"צ, ויתר לבסוף על האפשרות להיות המאמן הישראלי הראשון בכדוריד האירופי, למען ההופעה ההיסטורית של קבוצת האם שלו בליגת האלופות.

למעשה, הרומן הפורטוגלי של מאמן הנבחרת לשעבר החל עם בראגה, שעברה את מכבי בגביע איצ'ף לפני שלוש שנים, למרות הפסד בראשל"צ. בראגה, שסבלה ממשבר כלכלי וסיימה חמישית בעונה שעברה, החתימה לבסוף שחקן עבר כמאמן, ואז הגיעה ההצעה המפתיעה מכיוון פורטו. האלופה ביקשה להביא את מאור יחד עם שני כוכבי מכבי, גל אברהם ואריאל רוזנטל, וכן את הקיצוני גיל כרמין, המושאל לנס-ציונה.

מאור, לו יש חוזה לעוד שנתיים אצל הצהובים, בחר להישאר מכיוון שנשיא מכבי, ראול סרוגו, והיו"ר יוסי גבע, הבהירו לו כי מכבי תציב קבוצה חזקה לאירופה ותתמודד ברצינות על עלייה לשלב הבתים היוקרתי של הצ'מפיונס ליג. מאור סירב להתייחס לידיעה.

אתמול (ראשון) הבהירה מכבי רשמית את כוונותיה, כשהציגה את חן פומרנץ בחולצה צהובה. הכל החל בפיינל-פור ליגת האלופות בקלן, שם נפגשו במקרה, פומרנץ, סרוגו, גבע ומאור. פומרנץ,

המשחק בשלוש העונות האחרונות בבונדסליגה, נעתר לבוא רק לשני משחקי מוקדמות בצ'מפיונס בראשל"צ, ולהמשיך במו"מ, במקביל, עם מספר קבוצות אירופיות לעונה הקרובה.

קרדיט: ניר שועלי nrg.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה