הפועל ראשון ערכה מסיבת עלייה



הערב (שבת) ערכה הפועל ראשל"צ את מסיבת חגיגת העלייה לליגת העל בביתו של הבעלים, רביב ספיר. אוהד כהן מועמד.

הערב (שבת) ערכה הפועל ראשל"צ את מסיבת חגיגת העלייה לליגת העל בביתו של הבעלים, רביב ספיר. למקום הגיעו שותפו לניהול המועדון, רון חדד, הצוות המקצועי בראשות המאמן ניסן יחזקאל ועוזרו שרון מימר, המנכ"ל היוצא יעקב הלל ושחקני הקבוצה. מי שנעדרו מהאירוע הם שני הזרים רוג'רס קולה וג'סטין זולו שחזרו למולדתם זמביה. גם השוער מאיר כהן נעדר ומסתמן שלא ימשיך בעונה הבאה.

במהלך הערב ראו השחקנים סרטון שמסכם את העונה ממחזור הפתיחה עד לסיום שמסכם את כל האירועים כולל השערים. בסיום ישבו כולם וצפו על מסך ענק בגמר ליגת האלופות.

הבעלים רביב ספיר אמר באירוע: "ההתרגשות ירדה לגמרי ואנחנו כבר עובדים על ההנכות לקיץ. לא האמנתי יותר בתחילת העונה שנעלה ליגה. חשבתי שנהיה בפלייאוף העליון. אנחנו רוצים להיות קבוצה טובה בליגת העל, שתביא את היכולת שלה לידי ביטוי. נשתדרג במקומות הנכונים. נהיה קבוצה ששווה את מקומות 7-12. אני מאמין שנשיג את המטרות שלנו".

המאמן ניסן יחזקאל אמר לאתר ערוץ הספורט: "תוך כדי העונה החלו הפנטזיות והחלומות. הניצחון. יש התרגשות ומתח לקראת ליגת העל. אין לנו זמן להתרגש, אלא לבנות קבוצה כמה שיותר מהר. המחשבה הראשונה היא לשרוד את העונה הבאה".

אוהד כהן, שוער הפועל באר שבע בעונה החולפת, קרוב לחתימה בשורות העולה החדשה, לאחר שמועמדותו של מאיר כהן ירדה מהפרק. עד יום שני החלוץ הברזילאי דייויד גומס צריך להשיב על ההצעה כאשר הציפייה היא שהחלוץ ימשיך במועדון בעונה הבאה.

 

הלילה ייצא ניסן יחזקאל להונגריה לארבעה ימים בשביל לסגור את מחנה האימונים לקראת העונה הבאה. הקשר דודו אברהם, לו יש חוזה לעונה הבאה, מתלבט האם להמשיך או לחתום באחת הקבוצות מהמליגה הלאומית.

קרדיט: זיו אברג'יל sport5.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה