צעדת השלושה השנתית



ביום חמישי, 9.6.2011 תתקיים צעדת השלושה השנתית לזכרם של נטע סופרין, איתי דינר, וצביקה נרבט בפארק נאות שקמה.

ביום חמישי, 9.6.2011 תתקיים צעדת השלושה השנתית לזכרם של נטע סופרין, איתי דינר, וצביקה נרבט, בני ראשון לציון אשר נהרגו בפיגוע האוטובוס בכפר דרום. יריית הזינוק מתוכננת לשעה 09:30 בבוקר בפארק נאות שקמה, שד' בר לב פינת גדולי ישראל.
 
בחברה העירונית מציינים כי ישנם שני מסלולים לצעדה: האחד מסלול אתגרי לאורך 8 ק"מ, והשני מסלול קצר המיועד למשפחות, לאורך 4 ק"מ.
 
לאורך המסלול יוכלו הצועדים ליהנות מתחנות פעילות ויצירה רבות ומגוונות. בין יתר הפעילויות ניתן יהיה ליהנות מעפיפוניאדה, קירות טיפוס, מרכז הפעלות תנועות נוער, תחנת מספרי סיפורים, וכן יוצבו תחנות הסבר ותצפית על האגמון. כמו כן, יוצב במקום אוהל הנצחה לשלושה.
 
מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק: "אנו מזמינים את הקהל הרחב להשתתף בצעדת השלושה לזכר נטע סופרין, איתי דינר, וצביקה נרבט. השנה החברה העירונית שקדה על מסלול ייחודי ומאתגר ובנוסף יזמה פעילויות ואטרקציות רבות לצועדים במהלך המסלול. חשוב לציין כי בשנה שעברה הגיעו מעל ל - 5,000 צועדים להשתתפות פעילה בצעדה, ואנו מקווים כי תושבי ראשון לציון יגיעו בהמוניהם גם השנה". 
 
מנהל אגף הספורט בחברה העירונית, אמיר סולרסקי:"גם השנה יוזמת החברה העירונית את צעדת הזיכרון, צעדת השלושה. זהו אירוע אשר מספק לתושבים הזדמנות לצעוד ולחוות פעילויות ספורטיביות חווייתיות. אני מזמין את כל תושבי העיר ראשון לציון, להגיע ולקחת חלק באירוע חשוב זה, ללא כל תשלום. הכניסה חופשית".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה