כ-2,500 משתתפים בצעדת השלושה



הצלחה לצעדת השלושה: כ-2,500 צועדים השתתפו בצעדת השלושה המסורתית בראשון לציון לזכרם של נטע סופרין, איתי דינר, וצביקה נרבט.

הצלחה לצעדת השלושה: כ-2,500 צועדים השתתפו בשבוע שעבר בצעדת השלושה המסורתית בראשון לציון לזכרם של נטע סופרין, איתי דינר, וצביקה נרבט. יריית הזינוק נורתה בשעה 09:30 בפארק נאות שקמה על ידי ראש העיר, דב צור, אשר הזניק את המשתתפים ואף צעד בראש הצועדים. 

המשתתפים בצעדה יכלו לבחור בין שני מסלולים: האחד מסלול אתגרי לאורך 8 ק"מ, והשני מסלול קצר המיועד למשפחות, באורך 4 ק"מ.
 
לאורך המסלול יכלו הצועדים ליהנות מתחנות פעילות ויצירה רבות ומגוונות.  בין יתר הפעילויות ניתן היה ליהנות מעפיפוניאדה, קירות טיפוס, מרכז הפעלות של תנועות הנוער, תחנת מספרי סיפורים, וכן פעילות ההפנינג באגמון אשר כללה בין היתר  תחנות הסבר ותצפית על האגמון. כמו בכל שנה, גם השנה, הוצב במקום אוהל הנצחה לזכר נטע סופרין, איתי דינר, וצביקה נרבט .
 
ראש העירייה, דב צור, בירך על הנוכחות המרשימה וציין כי היא מבטאת את הסולידאריות בעיר ואת האהבה לספורט. האירוע הזה מנציח את זכרם של הנופלים, בדרך שחוגגת את ההמשכיות, החיים והטבע.
 
מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק: "אנו שמחים ומברכים על ההיענות הגדולה של תושבי העיר להגיע, לצעוד וליהנות בצעדת השלושה השנתית. גם השנה הגיעו אלפי תושבים לצעדה ונהנו מן הפעילויות הרבות אותן יזמה החברה העירונית. בשבוע הקרוב יחלו בעיר ראשון לציון חגיגות שבוע הספר ותושבי העיר מוזמנים להגיע בהמוניהם לאירועים הרבים המתוכננים בעיר במסגרת השבוע". 
 
מנהל אגף הספורט בחברה העירונית, אמיר סולרסקי:"גם השנה יזמה החברה העירונית את צעדת הזיכרון, צעדת השלושה. אלפים מתושבי העיר צעדו יחדיו וחוו פעילויות ספורטיביות יוצאות דופן. חשוב לציין, כי ההשתתפות באירוע ובכל הפעילויות הספורטיביות במהלכו, הייתה חופשית וללא כל תשלום".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה