נא להכיר-מכבי 'צבר ספורט' ראשל"צ



במסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת העונה, הודיעה מכבי ראשל"צ על הסכם אימוץ עם "צבר ספורט".

במסיבת עיתונאים שכינסה הערב אלופת ישראל בכדוריד גברים, מכבי ראשון לציון, לקראת משחקה הראשון באירופה לעונת 2009/10 במסגרת הסיבוב השני של גביע ההתאחדות האירופית (ehf) במסעדת niho בראשון לציון, הכריזו ראשי המועדון על הספונסר הראשי החדש, 'צבר ספורט', כספונסר העיקרי של הקבוצה.

'צבר ספורט' הוצגה על תלבושת הקבוצה החדשה שנחשפה גם היא היום לראשונה. איציק משיח, מנהל מותג 'צבר ספורט' אמר: "החיבור עם מכבי ראשון לציון היה הכי טבעי, כחברה ששואפת הכי גבוה. כבר המפגישות הראשונות עם ראול סטרוגו (הנשיא והספונסר הראשי הקודם של הקבוצה) ויוסי גבע, יו"ר הקבוצה, מצאנו מקצוענות לשמה ובטוחני כי יחד נצעד למקומות גבוהים חדשים".

סטרוגו, נשיא המועדון והספונסר הראשי של הקבוצה בשבע השנים האחרונות, שהפך לאחרונה את הקבוצה לעיסוקו הראשי, אמר: "בשנים בהם הייתי הספונסר הראשי זכיתי לחשיפה אדירה בכל הרמות. זהו ענף עם הפוטנציאל ההישגי הגדול ביותר בין ענפי הכדור בכל מה שקשור לאירופה. אני מייצג קבוצה עם ערכים של מקצוענות, מצויינות והקרבה ואין לי שום בעיה לעבור ממרכז הקבוצה לצידה העליון הקטן".

תוספת התקציב של 300 אלף שקלים לעונה היא אמנם משמעותית עבור כל קבוצת כדוריד ישראלית, אולם נכון לעכשיו הקבוצה לא מתכוונת להתחזק. יוסי גבע היו"ר ציין כי הקבוצה מתנהלת בצורה הכי מקצוענית שיכולה להתנהל קבוצה ישראלית, בהתחשב בעובדה שמרבית שחקניה עובדים בעבודה נוספת אולם יש ימים בהם מתקיימים שני אימונים וכל השחקנים מקבלים שכר לא נמוך מהקבוצה.

מאמן הקבוצה גלעד מאור שמתכונן להתמודדות האירופית הראשונה שלו לעונה זו הדגיש: "החלום שלי היה שהשם האמצעי של הקבוצה יהיה 'צבר'. זו הקבוצה הכי צברית שיכולה להיות וגם שני הזרים שלנו בעונתם השישית, כבר צברים בעיניי". בנוגע לפן המקצועי לקראת המשחק ביום ראשון ציין מאור, כי האורחת מלוקסמבורג ביקשה לארח את שני המשחקים בסיבוב זה אולם הנהלת ראשון עמדה על שלה, לארח משחק אחד בבית. "אסור לזלזל בקבוצה מלוקסמבורג, בה ענף הכדוריד הוא מספר אחת במדינה. משחקים בקבוצה ארבעה שחקנים צרפתים, שחקן סלובני ורומני ובטח שהם לא קונוסים. מכבי ראשון טובה יותר, אבל זו לא הולכת להיות משוכה קלה".

למכבי ראשון, שמדורגת 33 באירופה, היה חסר מקום אחד בדירוג כדי להשתלב בליגת האלופות העונה. אולם בקבוצה, שמדורגת במפעל ה-EHF במקום ה-23 מבין 43 הקבוצות, מקווים השנה להתקדם לפחות עד שלב שמינית הגר, כמו בעונה שעברה, הישג שיעניק ככל הנראה את כרטיס הכניסה לליגת האלופות בעונה הבאה למי שתזכה באליפות.

גבע הבטיח כי במידה והקבוצה תתקדם במפעל תיתכן גם הגעתו של זר שלישי עבור המשחקים באירופה. יואב נאמן, קפטן הקבוצה, אמר: "הניסיון שלנו באירופה עומד לזכותנו. המטרה שלנו היא קודם כל לעבור את השלב הזה ואז לייחל להגרלה טובה. במידה ונגריל קבוצה מהדרג השני ומטה, נוכל להתמודד כשווים בין שווים. אם נגריל קבוצה מהדרג הראשון, שום דבר לא יהיה תלוי בנו".

ראשון לציון תפתח את העונה האירופית ביום ראשון הקרוב מול אש לוקסמבורג באולם בית מכבי בראשון לציון בשעה 19:30.

באדיבות האתר liga.co.il
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה