מכבי ראשל"צ הביסה את "אש לוקסמבורג"



אלופת ישראל בכדוריד, מכבי 'צבר ספורט' ראשון לציון, עברה בהצלחה את המבחן האירופי הראשון

 

אלופת ישראל בכדוריד, מכבי 'צבר ספורט' ראשון לציון, עברה בהצלחה את המבחן האירופי הראשון של השנה, במפגש מול אש לוקסמבורג נערך היום באולם בית מכבי במסגרת הסיבוב השני של גביע הפדרציה האירופית (EHF).

למרות דבריו של גלעד מאור במסיבת העיתונאים לפני כמה ימים, כי אסור לזלזל בקבוצה האורחת בה משחקים שחקני חיזוק מצרפת, סלובניה ורומניה, במשחק של היום נראו האורחים כקבוצה שבמקרה הטוב הייתה נאבקת על הישארות בליגת העל הישראלית.

פתיחת המשחק של ראשל"צ הייתה מסורבלת והם נתקלו במשחק הגנה קשוח של האורחים ובדקה השמינית לוח התוצאות הראה 2:2 בלבד. ההגנה של ראשון עבדה היטב ומול השחקנים הנמוכים של האורחת הכדורים שנזרקו לשערו של יוליאן סטראט עלו גבוה מעל השער, הלכו לצדדים מחוץ למסגרת ובמקרים הבודדים שההגנה נפרצה, הם הגיעו ישירות לידיו של סטראט.

בצד הצהוב היחיד שבלט היה יוהאן רושקה, שסיים את המחצית הראשונה עם שבעה שערים והוריד את קבוצתו להפסקה ב-6:15. במחצית השנייה העלה פטר בריקסנר, המאמן הגרמני של האורחים, את שוערו הרומני קטלין מיטראה שעשה עבודה מצויינת והנציגות הרומנית על המגרש הייתה בולטת, כשמהצד הישראלי הרומנים רושקה וסטראט ממשיכים בהצגה. למרות זאת, השער הראשון של המארחים במחצית השנייה הגיע רק אחרי חמש דקות. בסיום המשחק, בו האורחים החמיצו שלושה פנדלים מתוך השישה שקיבלו, ראשל"צ ירדה עם ניצחון בהפרש 12 שערים, 20:32 ולמעשה סגרה את סיפור הסיבוב השני.

גלעד מאור, מאמן האלופה הישראלית אמר בסיום: "מחויבות הייתה שם המשחק. תוצאה קלילה במשחק לא גדול שלנו. אנחנו נלך לנצח שם כי אין לי ספק ש-12 שערי הפרש הם לא יסגרו אצלם" בריקסנר אמר: "לא הופתעתי ממכבי, הם קבוצה שהגיעה לשמינית הגמר בשנה שעברה כך שהם צריכים להיות טובים אבל אני חושב שראינו את מכבי האמיתית לעומת הקבוצה שלנו, שהייתה הרבה מתחת ליכולתה הטבעית. זה לא יהיה מכובד להגיד שננצח את מכבי בבית, אבל נעשה להם את החיים קשים. השחקנים שלנו עשו כבוד גדול מידי לשוער שלהם ו-12 שערי ההפרש הם כנראה הפער האמיתי בין הקבוצות". בנוסף, המאמן האורח החמיא לראשל"צ ואמר שהיא קבוצה לגיטימית לליגה השנייה בגרמניה.

הרבו לכבוש לראשל"צ: רוקשה 13 שערים (פנדל אחד), יואב נאמן שישה, אריאל רוזנטל חמישה, נדב רובין ארבעה וג'ו מתתיה שלושה.

לאורחים: מרטין מולר שמונה שערים (1 פנדל), אריק שרודר ארבעה (2 פנדל), סשה פולי שלושה.

מכבי 'צבר ספורט' ראשון לציון תצא כבר ביום שישי בבוקר ללוקסמבורג, לקראת משחק הגומלין מול אש. המשחק ייערך באולם Centre Omni Sport במוצאי שבת, ה-17.10.09, בשעה 21:30 (שעון ישראל).
 
באדיבות:  אורן  בוקשטיין (איגוד הכדוריד בישראל)


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה