כדוריד: הפועל ומכבי שוב ניצחו



במשחק המרכזי של המחזור ניצחה הפועל ראשל"צ את בני הרצליה 25:29

במשחק המרכזי של המחזור ניצחה הפועל ראשל"צ את בני הרצליה 25:29 (12:19). לעיני 200 צופים באולם הביתי, ביניהם גם ההונגרי שאנדור אנדורקה, יו"ר איגוד השופטים האירופי. הרצליה פתחה היטב והובילה 3:4, עד לריצת 0:5 של המארחים שניצלו איבודי כדור רבים של הרצליה למתפרצות ושערים קלים. הזר של ראשון, אנדריי וסיוק, שכבש חמישה שערים ב-83% הצלחה, ניער את כל הרצליה מעמדת הפיבוט והוריד את המארחים להפסקה ביתרון 12:19.

במחצית השנייה בלטו שני השוערים השניים בשתי הקבוצות. שריאל קילשטיין מראשל"צ מצד אחד ולוניה דורושנקו מנגד רשמו 14 עצירות כ"א. ההתקפה של ראשל"צ איבדה מהחדות שלה ו-3 דק' לסיום, ביתרון של ארבעה שערים, ראשל"צ איבדה את המרכז, גיל יעקב, אחרי שהורחק באדום על פגיעה ללא כדור ביוני רוזנטל.

הרצליה עוד צמצמה, אבל הניסיון של עידן מימון, שסיים עם שישה שערים, עשה את ההבדל שהספיק לניצחון 25:29. עוד בלטו בראשל"צ: שחר מיארה וגיל יעקב עם ארבעה שערים כ"א. להרצליה: תומר שמעוני שמונה שערים, דימה ינדוביצקי חמישה ואלון רם ארבעה שערים.

לחצו על הקישור כדי לראות את תקציר המשחק בערוץ הספורט:

http://www.sport5.co.il/articles.aspx?folderid=616&docid=68313〈=HE

למכבי 'צבר ספורט' ראשל"צ, שמתכוננת למשחק האירופי נגד פלנסבורג הגרמנית, משחק החוץ בחולון לא ייחשב אפילו למשחק אימון, אחרי שהביסה את מכבי מ.כ. המקומית 37:28 (22:14). לעיניי כ-100 צופים באולם קציר, התפתח משחק חד צדדי ומאוד אגרסיבי שהסתיים עם 3 הרחקות באדום (יאיר סגרון מחולון, שחר הבר ואריאל רוזנטל מראשל"צ) בעקבות הרחקות רבות ל-2 דקות.

יתרונה של הדאבליסטית לא הוטל בספק בשום שלב במשחק בו הצטיין רועי ביטון הצעיר מראשל"צ עם שבעה שערים מתשע זריקות. רוזנטל ב-100% הצלחה סיים עם שישה שערים, יואב נאמן, חן בירנבאום ויוהן רושקה הוסיפו חמישה כ"א. לפני שהורחק, הספיק סגרון להבקיע חמישה שערים לרשת הראשונית, פטריק נוואו ושמשון דניאל הוסיפו ארבעה כ"א.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה