אירופה בראשל"צ- פלנסבורג בבית מכבי



גם בעיר היין מודעים לעובדה שפלנסבורג היא בכמה וכמה דרגות מעליהם.

שלושה אלופי אירופה, מדליסט מבייג'ין ואגדות כדוריד על המגרש והקווים. מעצמת הכדוריד מגרמניה תתמודד ביום שישי מול מכבי ראשל"צ בסיבוב השלישי של גביע ה-EHF

כשאלופת המדינה בכדוריד, מכבי ראשון לציון, תעלה היום (ו', 16:00, בית מכבי החדש ראשל"צ, שידור ישיר בספורט 5) למשחק הראשון בסיבוב השלישי של גביע ההתאחדות האירופית (EHF) מול פלנסבורג מגרמניה, היא תפגוש מולה מעצמת כדוריד מעולם אחר. אמנם לא כדאי לזלזל באלופה הישראלית, אבל גם בעיר היין מודעים לעובדה שפלנסבורג היא בכמה וכמה דרגות מעליהם. היטיב לבטא זאת יו"ר הקבוצה, יוסי גבע, כשאמר בראיון לאתר איגוד הכדוריד: "זו רמה אחרת וליגה אחרת".

פלנסבורג תגיע היום לארץ אחרי הפסד 29:27 במחזור העשירי בליגה . הקבוצה כוללת שישה שחקנים דנים, חמישה שבדים ונורבגי אחד. בנוסף אליהם, משחק בה גם אלכסנדר פטרסון, שחקן איסלנדי ממוצא לטבי שזכה עם נבחרתו במדליית הכסף בבייג'ינג. על כולם שולט  אחד מגדולי שחקני העבר, פר קרלן השבדי, שב-19 בחודש יחגוג 49. קרלן היה אלוף העולם עם הנבחרת השבדית ב-1990, אלוף אירופה ב-1994 וזכה גם במדליות הכסף בברצלונה 1994 ואטלנטה 1996.

בנוסף אליהם, תצטרך הגנת ראשון לציון להתמודד עם הפיבוט הנורבגי הענק ג'וני יאנסן, ששוקל 102 ק"ג, ועם שני שוערי נבחרת שבדיה: דן בוטלר (1.94 מ') ויוהאן סיוסטראנד (1.95 מ'). קל זה בטוח לא יהיה והסיכויים אינם לטובתם של הראשל"צים, אבל לחובבי הענף בארץ תהיה חוויה גדולה שלא כדאי לפספס.

 לימור שפיגל

צילום תמונה+ וידאן קליפ: באדיבות אביקם בצלאל


ראשון פור יו rishon4u


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה