כדוריד:ניצחון כפול לראשון על ת"א



הפועל ראשל"צ הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה 25:30. מכבי ניצחה את אס"א 27:30.

המחזור העשירי של ליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי), ובסיומו ראשון לציון יצאה עם ידה על העליונה במפגש הכפול שהועיד מחזור זה בין שתי הקבוצות מראשון לציון לשתי הקבוצות מתל אביב.

שבוע לפני הדרבי של ראשון לציון, הפועל ראשון לציון הוכיחה שהיא מוכנה ומזומנה למאבק על ראשות הליגה, לפני פגרת הנבחרת ומעבר לסיבוב השני. הקבוצה מעיר היין אירחה את מכבי תל אביב. המחצית הראשונה הייתה של הצהובים מתל אביב, כשבסיומה השחקנים של אבי רש ירדו ביתרון 13:16.

בשמונה הדקות הראשונות של המחצית השנייה ראשון רצה ל-2:5 ובדקה ה-39 הצליח גיא כבן להעלות את האדומים ליתרון 18:19. מכאן הייתה קבוצה אחת שעשתה הגנה מצוינת (ראשון) וקבוצה שנייה שפשוט איבדה את הדרך (תל אביב). היתרון של ראשון הלך וצמח עד לסיום אז היא ניצחה 25:30. הירבו להבקיע לראשון לציון: לנגליב ומימון חמישה שערים כל אחד, מיארה, גיא כהן וניר גרינברג ארבעה כל אחד. לתל אביב: אמי צ'וקואמיקה שמונה, ואדים ויריץ' חמישה, ערן אברמוביץ' וליאור לבר שלושה כל אחד.

באולם 'עלית' באוניברסיטת תל אביב נפגשו מחזיקת הגביע, אס"א תל אביב, והאלופה, מכבי ראשון לציון, לשחזור גמר הגביע מהשנה שעברה. ראשון הובילה בהפסקה 10:15. בתחילת המחצית השנייה אס"א חזרה למשחק ובדקה ה-40 צמצמה ל-17:15, ואחרי שראשון פתחה שוב פער, שוב אס"א צימקה לשני שערים בלבד (27:25). עד הסיום שמרו האורחים על היתרון וניצחו 27:30. בראשון לציון הרבו להבקיע: יואן רושקה עם עשרה שערים ויואב נאמן עם ארבעה. לאס"א הרבו להבקיע: ז'דיק שבעה שערים, איציק חליפי שישה ומאריו סאריץ' חמישה.

קרדיט: מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה