הדרבי "הראשון" לציון העונה



היום אחר הצהריים ייערך דרבי הכדוריד הראשון של העונה בין מכבי להפועל ראשל"צ.

היום אחר הצהריים (16:00) ייערך בראשון לציון הדרבי הראשון העונה בכדוריד בין הפועל למכבי, שתי הקבוצות ששולטוות ללא עוררין בליגה. ציבור חובבי הספורט למד להכיר את הדרבי הסוער, שלא פעם גלש לאלימות. אז מי תנצח הפעם? נחכה ונראה.

יוסי גבע, יו"ר מכבי ראשון, אמר: "לא משנה מי תנצח, הדבר הכי חשוב שהדרבי יהיה הוגן וספורטיבי. אנחנו נעשה את הכול שהדרבי יהיה הוגן גם על המגרש וגם ביציעים. בסך הכל זה ספורטו, שתי הקבוצות ראויות, אנחנו נותנים הרבה כבוד להפועל, אבל רוצים לנצח".

 אז מה יהיה?
 "נקווה שיהיה משחק טוב ושאנחנו ננצח, אבל גם אם לא ננצח נקבל את זה יפה".
יוליאן סטראק, שוער מכבי, מבטיח: "אני חושב שבמשחק הזה הכל פתוח, כי זה דרבי, ובו באמת הכל יכול להיות. אין פה פייבוריטית ברורה, הכול יכול להתפתח. אני מאמין שיהיה משחק מותח וצמוד ורוצה לנצח, אבל בטח שאין שאננות. מי שירצה יותר וישקיע יותר ינצח. הכוחות די שקולים, ואנחנו כבר מקווים שהמשחק יתחיל".
 מכבי מגיעה למשחק לאחר שניצחה את כל משחקיה העונה. הפועל הפסידה לאס"א תל אביב. מנכ"ל הפועל ראשל"צ, דודי פלאח, לא יכול לחכות: "זה הדרבי הראשון של העונה והוא הופך להיות הקרב על המקום הראשון. סך הכול אנחנו בקו עליה, ונמצאים בתקופה טובה, ואני מקווה שהתנופה שלנו תעזור להביא ניצחון. בעיקרון אנחנו בטח לא באים להפסיד, אבל יש יריבה ראויה מהצד השני וניתן לה אתת כל הכבוד".
 יש הימור לגבי המנצחת במשחק?
"אני מאמין בשחקנים שלנו ותמיד חושב חיובי, שאנחנו הולכים לנצח. אבל מה שיפה במפגשים עם מכבי שהכול יכול לקרות".
עידן מימון, הסמל של הפועל, בטוח בקבוצתו: "אנחנו חייבים לנצח כי כבר הפסדנו משחק אחד העונה ועכשיו צריך לפצות על זה. אני מקווה ומאמין שיהיה משחק ספורטיבי וטוב, שהקהל יהנה, ושנעשה שירות לכל הכדדוריד הישראלי. כבר הפקנו את הלקחים מהדרבים הסוערים בעבר, ואני מאמין שהפעם זה יהיה משחק ספורטיבי".
הימור על המנצחת?
"תהיה מלחמה גדולה, אבל אני מאמין שאנחנו נחגוג".
 קרדיט: שלמה חסיד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה