מכבי ראשון לציון ניצחה בדרבי 21:23



הקרב הגדול הסתיים כשידה של מכבי על העליונה עם ניצחון 21:23.

הקרב הגדול של ליגת הכדוריד בין מכבי ראשון לציון ליריבתה העירונית, הפועל, הסתיים כשידה של מכבי על העליונה עם ניצחון 21:23. מכבי ממשיכה להיות היחידה המושלמת בליגה כשהיא עם תשעה ניצחונות, בעוד האדומים מעיר היין עם מאזן של 2:9.

הקבוצה של גלעד מאור פתחה טוב ועלתה ליתרון 1:5, הפועל המשיכה לרדוף אחרי הצהובים, וכשנותרו שבע דקות לסיום המחצית הראשונה היא צמצמה ל-10:9. עד ההפסקה מכבי שוב פתחה פער קטן וירדה לחדרי ההלבשה עם 10:14.

המשחק המשיך להיות צמוד, כשהקבוצה של וובה זייקמן רודפת אחרי מכבי ולא מצליחה להעביר את היתרון לידיה. כשנותרו חמש דקות לסיום נותרה מכבי בארבעה שחקנים, אך עדיין שמרה על היתרון, בדרך לניצחון מרשים 21:23 ולשמירה על המאזן המושלם שלה.

את מכבי הובילו בשערים אריאל רוזנטל, שסיים את המשחק עם 6 שערים. הקפטן יואב נאמן כבש 5 שערים ויוהאן רושקה עם 4. עידן מימון הוביל את האדומים עם 7 שערים.

בסיום המשחק אמר מאור: "פעם ראשונה, אחרי הרבה זמן, שמכבי ראשון לציון ניצחה משחק דרך ההגנה. כשהובלנו 10:15 במחצית השנייה היינו צריכים להכריע את המשחק. אני מרוצה מהתוצאה, אבל אני לא מסתכל על הטבלה, אני שועל קרבות ותיק. אמרו שמכבי לא יכולה להתפוצץ, אז היא יכולה. מכבי זו קבוצה שמתאמנת טוב, מנוהלת טוב ויש לה שחקנים טובים. חסר לנו עוד קצת, אבל אנחנו יכולים להשתפר".

תמונות נוספות מהמשחק

צילום: אבי קקון

קרדיט: וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה