כדוריד: תיקו למכבי נצחון להפועל



תיקו שני ברציפות לאלופה, שאיבדה נקודות בביתה. הפועל ראשל"צ, ניצחה את רמת השרון 31:30

המחזור הראשון של הפלייאוף העליון והתחתון נפתח הערב (ו') עם תוצאה מפתיעה מכיוון האלופה, מכבי ראשון לציון. הקבוצה של גלעד מאור, שסיימה בתיקו בשבוע שעבר מול מכבי ת"א ואיבדה נקודות לראשונה העונה, סיימה גם הערב בתיקו בביתה, הפעם מול בני הרצליה.

מפגן ענק של השוער ליאוניד דורשנקו (שמונה עצירות מ-18 זריקות) הביא את הרצליה למשחק מעולה, שנעצר רק עם שריקת המחצית ובתוצאה המפתיעה - 10:16 לאורחים. המחצית השנייה היתה בשליטה של מכבי ראשל"צ, שהחלה לנגוס בהפרש ולצמק.

הרבו לראשון לציון: יואב נאמן 8 (מ-11 זריקות); בירנבאום ואריאל רוזנטל 4 כ"א ושחר הבר 3. להרצליה: מירקו דויאנוביץ' 7 (מ-13 זריקות); דימה ינדוביצקי 6, תומר שמעוני 4 ואלון רם ויוני רוזנטל 3 כ"א.

א.ס. רמת השרון התארחה בביתה של הפועל ראשון לציון, והראתה שגם השנה היא אינה קוריוז בבית העליון. המשחק היה הפכפך, ולמחצית ירדה האורחת ביתרון 17:19. במחצית השנייה התעורר עידן מימון, שסיים את המשחק עם תשעה שערים ושבעה אסיסטים, החזיר את הפועל ראשל"צ למשחק והוביל אותה ליתרון.

בדקה האחרונה, במצב של 30:31 לראשל"צ, נשאר לשתי הקבוצות זמן לעוד התקפה אחת, אך בשני הצדדים לא הצליחו השחקנים לכבוש והתוצאה נותרה בעינה. חמש דקות לסיום הורחק באדום ישיר גיא כהן, לאחר עבירה בלתי ספורטיבית. הרבו להפועל ראשל"צ: שחר מיארה 11 שערים (מ-13 ניסיונות) ואמיר לנגליב, שחילק ארבעה אסיסטים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה