1:6 למכבי ת"אביב על ראשל"צ



משחק אימון: שבוע וחצי לדרבי, מכבי התעללה בקבוצה מהלאומית. אלירן עטר (42, 50), ישראלביץ' (68), עזרן (70), כחלון (74) ועבד אלחמיד (90) כבשו

משחק אימון: שבוע וחצי לדרבי, מכבי התעללה בקבוצה מהלאומית. אלירן עטר (42, 50), ישראלביץ' (68), עזרן (70), כחלון (74) ועבד אלחמיד (90) כבשו    
 
במכבי תל אביב כנראה ממש לא יכולים לחכות לדרבי. הקבוצה של יוסי מזרחי הבקיעה היום (רביעי) חמישייה קלילה לרשת של הפועל ראשון לציון בדרך ל-1:6 מרשים, שבוע וחצי לפני המשחק מול היריבה העירונית והדאבליסטית, הפועל ת"א והוכיחה שוב עד כמה השחקנים רוצים להצליח בקבוצה.

מכבי חסרה את שחקני נבחרת ישראל, יואב זיו, גל אלברמן, רוברטו קולאוטי ודור מלול, כמו גם את האריס מדוניאנין מנבחרת בוסניה ודמיטאר אנגלוב מנבחרת בולגריה. כמו כן, קלמי סבן עדיין פצוע ולא שיחק עם חבריו.

הדקות הראשונות היו צמודות, אך מכבי הצליחה לכבוש שער בדקה ה-42, אחרי פריצה של יובל אבידור שהשאיר כדור טוב לעטר. השוער של ראשל"צ, אבירן דלל, לא יצא טוב ומכבי עלתה ליתרון.

למחצית ירדו השחקנים עם 0:1, אבל במחצית השניה הסכרים נפרצו ומכבי החלה לתקוף גלים גלים ולכבוש כמעט בכל הזדמנות. אלירן עטר השלים צמד אחרי בישול טוב של תמיר כחלון, בדקה ה-50.

ישראלביץ' בדקה ה-68 קבע 0:3 והבטיח את הניצחון, כעבור שש דקות כבש היה 0:5, אחרי שערים של יניב עזרן ותמיר כחלון, שני השחקנים שהושעו השבוע מאימון הקבוצה, אחרי שלא התייצבו למשחק מול הפועל פתח תקווה.

בדקה ה-83 ראשל"צ צימקה מרגלי רן בן שמעון, אך השחקן הצעיר של מכבי, חאתם עבדל חמיד, כבש את שערו הראשון במדי הקבוצה הבוגרת ונכנס לרשימה המכובדת.

קרדיט: ליאור טימור one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה