ניצחון דרמטי לראשל"צ על אשדוד



בסיום השיגו המארחים מעיר היין 77:78 מפתיע על הקבוצה המתקראת "הלהיט של ליגת העל".

לרגע אשדוד השיגה ניצחון משוגע בזכות סל משוגע עם הבאזר של בראדלי, אבל גיל עובד, צחי הבדלי וירון צ'צ'יק קיבלו את ההחלטה הנכונה ופסלו את הקליעה המטורפת של גארד אשדוד שאמנם נכנסה, אבל נזרקה לאחר שתם הזמן. בסיום השיגו המארחים 77:78 מפתיע על הקבוצה המתקראת "הלהיט של ליגת העל", שכנראה האמינה לשמועות סביבה והפסידה לקבוצה חלשה ממנה.

במשחק עצמו הוקדשו איזורים במימד הזמן בלעדית כל פעם לקבוצה אחרת, למשך דקות ארוכות. ברבע הראשון אשדוד הייתה זו שהשתלטה לחלוטין על הפרקט, אך בשני ראשל"צ ביצעה ריצה משוגעת של 4:17. עם זאת, אשדוד עוד הספיקה לחזור לקראת המחצית אחרי דקות ממושכות של היעדרות וסיימה אותה ביתרון 40:50. במחצית השנייה העניינים היו מאוזנים יותר, אבל הקבוצה של בירנבוים, מעודדת מהתמיכה של אוהדיה המסורים, הייתה זו שפשוט רצתה יותר ובשל כך גם השיגה את הניצחון החשוב.

דווין מיצ'ל הוביל את ראשל"צ המנצחת עם 20 נקודות, מגי שהצטיין הוסיף 18, ניצן חנוכי 15, אייזאה סוואן 9, יהוא אורלנד 8, ריימר מורגן 4.

את אשדוד המופתעת הוביל ג'וש דאנקן עם 22 נקודות, 9 ריבאונדים ומשחק מצוין שלא שינה את רוע הגזירה, ראמל בראדלי 19, קרטר וטפירו (9 ריב' ו-6 אסיסטים) קלעו 12 כ"א, יאן מרטין 9.

קרדיט: one.co.il

קרדיט צילום: מנהלת הליגה

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה