אס"א הנחילה למכבי ראשל"צ הפסד ראשון



תום מטלון לא התחשב באקסית והוליך את קבוצתו לניצחון חוץ 30:32. מאמן ראשל"צ, מאור: "קונה הפסד בכל 13 משחקים"

לתום מטלון אין סנטימנטים לאקסית. כוכב אס"א תל אביב הנחיל הערב (ו') הפסד ראשון העונה לקבוצתו לשעבר, מכבי ראשון לציון, שנכנעה באולמה הביתי 30:32 במסגרת המחזור ה-13 של ליגת הכדוריד.

 עד הדקה ה-11 התנהל משחק צמוד בבית מכבי, עד שהאורחת פתחה מבערים ועלתה ל-12:17. פיליפ מריאן ויוהאן רושקה עוד שמרו את הצהובים בתמונה ודאגו שהם יירדו למחצית בפיגור 20:16.

אס"א שמרה על היתרון הקטן בפתיחת המחצית השנייה, עד שהמומנטום עבר לראשל"צים, שהשיגו שוויון 27:27 עם שני שערים רצופים של דור גבע. מטלון המצוין דאג להחזיר את יתרון שני השערים לקבוצתו, אך המקומיים לא ויתרו והצליחו שוב להשוות ל-29:29, לפני שאס"א שוב ברחה והצליחה לרשום ניצחון חוץ ענק.

 מאמן מכבי ראשל"צ, גלעד מאור, אמר בסיום: "הגיע לאס"א לנצח. אני קונה הפסד ב-13 משחקים. היו לנו במאני-טיים שתי הזדמנויות להוביל, אבל אנחנו נאסוף את עצמנו כדי להתחיל סדרה חדשה של ניצחונות. נרדמנו במחצית הראשונה, חזרנו כמו קבוצה אלופה במחצית השנייה, אבל שוב הקרדיט לאס"א. הם רצו יותר".

מאמן אס"א, אולג בוטנקו: "היה לנו פנצ'ר בדרבי, אבל זה מה שידחוף אותנו קדימה. הרצון והאנרגיות. התאמנו טוב ואפשר היה לראות שנלחמנו. כשעושים דברים נכון, גם מנצחים".

המצטיין תום מטלון: "באנו יותר שקולים מהשבוע שעבר. היה משחק מיוחד, אבל ממשיכים הלאה לשבוע הבא". ג'ו מתתיה: "ניצחון חשוב, אבל צריכים להישאר צנועים. אנחנו רק נשתפר. הניצחון הזה נותן ביטחון שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. חשוב שנבטיח ביתיות בפליאוף".

כבשו לאס"א ת"א: תום מטלון 10, אלירן מצקי 9, דן נתן 5, ג'ו מתתיה, עידו טוראל, אלכס בזברחני 2 כ"א, ליעד אשכנזי ודן מירקוס 1 כ"א. כבשו למכבי ראשל"צ: פיליפ מריאן 8, חן בירנבוים 6, יואב נאמן 4, גיל יעקב, עופר לוזון ויוהאן רושקה 3, דור גבע 2 ואהרון 1.

קרדיט: YNET

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה