ראשון לציון אדומה



האדומים הביסו את האלופה עם 9:22 במחצית השנייה, הודות ליכולת מצוינת של השוער המחליף אלימלך ושבעה שערים של מיארה.

 

האדומים הביסו את האלופה עם 9:22 במחצית השנייה, הודות ליכולת מצוינת של השוער המחליף אלימלך ושבעה שערים של מיארה. אס"א ת"א ראשונה, מכבי ת"א מתרחקת מחצי גמר היד. רבע גמר הגביע: הפועל ראשל"צ מול אס"א.

הדרבי של ראשון לציון נצבע אדום. הפועל ראשון לציון הביסה הערב (ו') 23:34 את מכבי ראשון לציון בדרבי השני העונה והראשון בבית העליון. המחצית הראשונה הסתיימה אמנם ביתרון של האלופה, 12:14, אבל מחצית שנייה נהדרת של האדומים (9:22) הביאה להם את הניצחון היוקרתי.

גיבורי המשחק של הפועל היו שחר מיארה, שהוציא לפועל כמעט את כל המתפרצות במחצית השניה וסיים את המשחק עם שבעה שערים, והשוער המחליף, מושיקו אלימלך, שנעל את השער במחצית השניה.

מכבי נראתה רע מאוד במחצית השניה (אותה סיימה עם תשעה שערים בלבד), ולא הצליחה למצוא את השער האדום במשך כעשר דקות. המספר 21 היבהב על לוח התוצאות זמן רב, בעוד שהפועל הוסיפה שער ועוד שער והגדילה את היתרון. זהו הפסד שני ברציפות של מכבי, לאחר שבמחזור הקודם הפסידה הקבוצה של גלעד מאור בביתה לאס"א ת"א.

גלעד מאור: "הפועל היתה טובה יותר, קיבלנו בראש"

וובה זייקמן, המאמן המנצח, אמר בסיום: "אני מאוד שמח שניצחנו את הדרבי, אבל זה רק משחק אחד. מושיקו הציג משחק מצוין ונתן לנו לרוץ, כל הכבוד לו. הצלחנו לעצור אותם במחצית השניה וזה עזר לנו לעשות את המשחק יותר קל".

"היינו במשבר במחצית הראשונה ומי שמכיר את הקבוצה יודע שקשה להפסיד בדרבי. ביום ראשון הקרוב נבוא לאימון עם חיוך, אבל אחרי דקה נוריד אותו ונמשיך למשחק הבא. יש לנו עכשיו את אס"א בגביע המדינה - הגרלה ממש מצוינת".

מאמנה של מכבי ראשל"צ, גלעד מאור, אמר בתום המשחק: "קיבלנו היום בראש, זה לא נעים אבל גם לא נורא. הפועל הייתה יותר טובה ואני מפרגן לה". גיל יעקב, שחקנה של מכבי ראשון לציון ואקס הפועל, אמר: "במחצית השניה נעלמנו לדקות רבות, הם ברחו לנו ופה נגמר המשחק. אני מאמין שנתרומם וננצח במשחקים הבאים".

הבקיעו להפועל ראשל"צ: שחר מיארה 7, דמיטרי דרשוק 6, אלירן רן ועידן מימון 5 כל אחד, אייל שור 3, דניס זכארוב ומקסים ציפרמן 2 כ"א, יותם טל, ערן צרפתי, טל הרקוביץ' וגיא כהן 1 כ"א. למכבי ראשל"צ: פיליפ מריאן 6, יואב נאמן וגיל יעקב 4 כ"א, חן בירנבאום ועמיר אהרון 3 כ"א, נדב רובין, דור גבע ויוהאן רושקה 1 כ"א. 

מהלך המשחק:

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה אגרסיבית, והתוצאה בדקה החמישית היתה רק 1:2 להפועל. האדומים שלטו יותר בנעשה על המגרש, עלו ל-4:5 בדקה העשירית ול-6:8 בדקה ה-15.

היתרון של הפועל לא החזיק מעמד זמן רב, כאשר לא מעט איבודי כדור הובילו לשוויון 12:12 שתי דקות לסיום המחצית. פסק זמן של הקבוצות החזיר טוב יותר את הצהובים למגרש, שהגיבו בשני שערים רצופים. איבוד כדור נוסף של האדומים ויתרון 12:14 צהוב במחצית.

המחצית השניה החלה עם ריצת 3:5 של הפועל, שהשוותה את התוצאה ל-17:17 (דקה 36). חטיפות כדור של האדומים הובילו אותם ליתרון 19:20 בדקה ה-40, לאחר הרחקה נוספת של שתי דקות לחן בירנבאום ממכבי.

המשחק המשיך להיות צמוד ומותח, כאשר שני השוערים - מושיקו אלימלך מהפועל ויוליאן סטראט ממכבי - הציגו יכולת טובה ושמרו את קבוצותיהם במשחק.

איבוד כדור של מכבי הוביל למתפרצת בצד השני, שבסיומה כבש שחר מיארה את שערו השישי במשחק והביא את קבוצתו ל-21:23 (דקה 46).

הפועל המשיכה במומנטום המצוין, כאשר כל איבוד כדור של מכבי הפך למתפרצת בצד השני והתוצאה עלתה ל-21:28, תשע דקות לסיום המשחק. מכבי לא הצליחה להבקיע שער במשך כעשר דקות, וובה זייקמן העלה את הנוער והמשחק הסתיים עם ניצחון גדול של הפועל - 23:34 מדהים.

רבע גמר הגביע: הפועל ראשל"צ מול אס"א ת"א

במהלך הפסקת המחצית בדרבי של ראשל"צ נערכה הגרלת רבע גמר גביע המדינה. שחזור הגמר של 2010 ייערך כבר בשלב זה -  מחזיקת הגביע בשלוש העונות האחרונות, אס"א ת"א, תפגוש את הפועל ראשל"צ, שזכתה בפעם האחרונה בגביע המדינה ב-2000/01

מכבי ראשל"צ תפגוש את המנצחת במשחק בין א.כ. נס ציונה למכבי ת"א. המנצחת במפגש בין א.ס. סביון לא.ס. רמת השרון תתמודד ברבע הגמר מול בני הרצליה מליגת העל, והמנצחת בין מ.כ. חולון למכבי קריית מוצקין תתמודד מול המנצחת בין הפועל אשדוד להפועל ראשל"צ 2.

קרדיט: ynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה