הפועל ראשל"צ חוגגת עליה לגמר



הפועל ראשון לציון ניצחה את מכבי קרית מוצקין 21:22 לאחר מותחן ענק באולם "מטרווסט" ברעננה.

לעיני כ-700 צופים הבטיחה הפועל את מקומה בגמר גביע המדינה בכדוריד שם תחכה למנצחת במשחק חצי הגמר השני בין מכבי ראשון לציון לבני הרצליה.

הפועל ראשון לציון פתחה טוב את המשחק ואחרי כמעט דקה כבר הספיקה לעלות ליתרון 0:2 ומהצד השני מכבי קרית מוצקין החמיצה שני מצבים קלים ולא נכנסה טוב למשחק.

מכבי קריית מוצקין התעוררה והשוותה את המשחק ל-2:2 אחרי כמעט שלוש דקות בהן לא נכבש שער.

ראשל"צ בראשותו של הקפטן עידן מימון העלתה הילוך וכבר עלתה ליתרון של שלושה שערים, 2:5 תוך כדי שהיא מפגינה משחק לחימה מצוין, מוצקין לא ויתרה וצמצמה את ההפרש לשער אחד בלבד אחרי 13 דקות של משחק ל-4:5.

אחרי 19 דקות של משחק מוצקין הצליחה להשלים מהפך ועלתה ל-7:6. ראשון לציון התעשתה נתנה "פוש" אחרון וירדה למחצית ביתרון מינימלי של שני שערים בלבד, 8:10.

קרית מוצקין פתחה חזק את המחצית השנייה, מור קמחי כבש שני שערים והשווה את התוצאה ל-10:10.

ראשון לציון עלתה ליתרון 15:17 בדקה ה-14 והתוצאה לא השתנתה למשך כמעט שש דקות עד שוולדי קופמן צמצם את ההפרש לשער אחד בלבד.

חמש דקות לסיום עידן מימון עם שני שערים רצופים העלה את יתרונה של קבוצתו לשלושה שערים בלבד 18:21 והמתח היה בעיצומו.

דקה לסיום קרית מוצקין עם שני שערים מהירים צמצמה את התוצאה ל-20:21 ו-וובה זייקמן מאמן ראשל"צ לקח פסק זמן, גיא כהן הפנים היטב את ההערות וכבש שער מיד עם החזרה מההפסקה.

מאור אפוטה כבש לזכות קרית מוצקין אבל זה לא עזר לה והפועל ראשון לציון ניצחה בסיום 21:22 לאחר משחק מצויין ומותח.

כבשו להפועל ראשון-לציון: עידן מימון ויותם טל 7 שערים כ"א, אמיר לנגליב 3 שערים, שחר מיארה 2 שערים, דניס זאכרוב וגיא כהן שער אחד כ"א.

כבשו למכבי קריית מוצקין: ולדי קופמן 8 שערים, מאור אפוטה 4 שערים, מור קמחי ומירקו לאקיץ' 3 שערים כ"א, יניב רינקוב 2 שערים ויוני פיק עם שער אחד.

מאמן הפועל ראשון לציון, וובה זייקמן התייחס לעלייה לגמר כשאמר: "זה היופי בגביע שיש כאלה משחקים קשים, זה לא שהיינו לא מוכנים אבל המשחק התגלגל ככה. יכולנו לנצח את המשחק מוקדם יותר אבל לא עשינו זאת. אבל טוב שעלינו לגמר וזה הכי חשוב מבחינתנו".
 
מאמן מכבי קריית מוצקין, יגאל גושן התייחס ללחימה האדירה של שחקניו כשאמר: "עשינו חיים קשים לראשל"צ, זה היה אחד המשחקים הקלים לארגן אותם בגלל שצריך בו רק נשמה, חבל שחסרנו שחקנים משמעותיים שיכלו לעשות את ההבדל , ועם מה שעשינו הבאנו כבוד גדול לעיר ולמועדון".           


קרדיט: לירן גבעולי ONE

 

 
 

 

 
 
 
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה