גביע המדינה: בית"ר - ראשון 0-2



הקבוצה של רוני לוי לא הציגה רמה גבוהה מול היריבה מהליגה הלאומית, אבל ניצחה 0:2. גונזאלס (69) ועזריאל (89)

עד כמה שהמצב שלה קשה, בית"ר ירושלים הצליחה לשמור על הבעיות של הליגה בצד, ולנצח 0:2 את הפועל ראשון לציון במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

זו לא הייתה תצוגת כדורגל גדולה שלה, ולמרות הניצחון, שוב נראה שלקבוצה של רוני לוי יש בעיות רבות בחלק ההתקפי, אך הניצחון על היריבה מהליגה הלאומית יכול לתת ביטחון לקבוצה בצהוב-שחור לקראת המשך המאבקים הצפויים בניסיון לשרוד בליגת העל.

בית"ר ירושלים, שפתחה רק עם חן עזריאל בחוד, הייתה חלשה מאוד במחצית הראשונה, אבל למזלה הרב ראשון לציון מיעטה להניע את הכדור ולהגיע למצבים. למאיר כהן, שעבר בינואר לשורות הכתומים, הייתה מעט מאוד עבודה, אבל אחרי מחצית ראשונה אנמית, בית"ר התעוררה ב-45 הדקות הבאות.

נסיונות של חן עזריאל ואבי ריקן לחפש את השער הסתיימו ללא שער, אבל מי שהיה דווקא חתום על השער הראשון שהביא לניצחון היה הבלם כריסטיאן גונזאלס, שהבקיע בדקה ה-69.

הבלם מאורוגוואי, שאמור היה לעזוב בפגרה ונעתר לבקשתו של רוני לוי להישאר, סידר את השער אחרי שקיבל מסירה מצוינת משי חדד. חן עזריאל הספיק לחתום את המשחק עם שער משלו דקה לסיום אחרי שבית"ר הבינה שזה יספיק לה כדי להשתלב בין שמונה האחרונות במפעל.

רק לפני שנתיים הקבוצה הזו זכתה בגביע המדינה, ועד כמה שזה נראה כרגע רחוק, בית"ר יכולה לקוות שהיא תמשיך ואולי תפתיע.

וראשון לציון? למרות שהקבוצה של ניסן יחזקאל קיוותה לרשום רגע של תהילה בטדי, נראה שהמטרה החשובה שלה להיאבק על העלייה לליגת העל היא זו שתעמוד במוקד מעכשיו ועד לסיום העונה. בית"ר מן הסתם עוברת להתעניין בהפועל תל אביב, מולה היא תשחק ביום שני לאחד מקרבות חייה.

מהלך המשחק

דקה 7 - הגבהה לכיוונו של סטיבן כהן מצאה את ראשו של הקשר, שהמשיך נגיחה לא מדויקת החוצה. דקה 17 - הבעיטה הראשונה של הפועל ראשון לציון לכיוון השער הייתה שייכת לדודו אברהם, שבעט בשמאל לא מספיק חזק מ-18 מטרים לידיים של אריאל הרוש.

דקה 25 - הזדמנות גדולה הייתה לבית"ר ירושלים כאשר אבי ריקן מסר לעידן טל, שהעביר לסטיבן כהן, אבל הקשר בעט מקרוב גבוה ופספס מצב קורץ. דקה 41 - סטיבן כהן ניסה להגיע לכדור שנשלח אליו, אבל הפיל את עצמו ברחבה וניסה לסחוט כדור עונשין מ-11 מטר. השופט אשר כהן סימן להמשיך.

דקה 47 - אבי ריקן הרים כדור מצוין להרווה קאז'ה, שמשיך כדור מצוין מהאוויר, אבל מאיר כהן הדף היטב לקרן. דקה 55 - ליאור ראובן הרים הרים כדור מימין לעברו של עזריאל, שנגח יפה מקרוב, אבל הכדור נעצר במשקוף, וגם הריבאונד שחזר אליו לא נוצל על ידי החלוץ.

דקה 61 - טל הרים כדור מצד ימין לעברו של ריקן, שלא הגיע מספיק טוב אל הכדור ושלח בעיטה רעה החוצה.

דקה 69 - גול! הרחקה לא טובה של הגנת הפועל ראשון לציון אחרי הרמה לכיוונו של כריסטיאן גונזאלס מצד שי חדד הביאה את הבלם לדהור לתוך הרחבה ולשחרר כדור פשוט מקרוב פנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 89 - גול! עזריאל קיבל כדור עומק מצוין מליאור ראובן, הקפיץ מעל מאיר כהן ללא שום בעיה ונגח את השני. 0:2 לבית"ר ירושלים.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, תומר בן יוסף, כריסטיאן גונזאלס, ליאור ראובן, עידן טל, הרווה קאז'ה (משה בן לולו 63), סטיבן כהן, שי חדד (משה מישאלוב 72), אבירם ברוכיאן, חן עזריאל (קובי מויאל 90).

הפועל ראשון לציון: מאיר כהן, קובי מוסא, רובי רגב, גל ספיר, איסלאם כנעאן, איתי אלקסלסי (רן יצחק 78), ז'סטין זולו, גיא משפתי (ליאור ברטקובסקי 72), דודו אברהם (סער בנבנישתי 90), רוג'רס קולה, דייויד גומז.

קרדיט: וואלה ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה