גביע המדינה בכדוריד לכבי ראשון לציון



מכבי ראשון לציון זכתה בגביע המדינה בכדוריד אחרי ניצחון בהארכה על הפועל ראשון לציון 28:32.

גמר גביע המדינה בכדוריד אמש (ה') בין מכבי ראשון לציון להפועל ראשון לציון בגן נחום הוציא את המיטב שבענף: מתח, דרמה, כרטיסים אדומים ומנצחת אחת גדולה. במקרה הזה זו היתה מכבי, שגברה 28:32 על היריבה העירונית אחרי הארכה ולאחר שחזרה מפיגור של שני שערים דקה וחצי לסיום המועד החוקי.

 הפועל הביסה 23:34 את מכבי לפני כמה שבועות במסגרת הליגה, והצהובים נראו אז במשבר עמוק. גלעד מאור, מאמן מכבי, שהביא למועדון גביע ראשון אחרי ארבע שנים, סיפר על הדרך של קבוצתו מאז אותה תבוסה.

"יום אחרי ההפסד בדרבי בליגה, הייתי אצל אמא שלי בארוחת ערב ולא אכלתי. היא מאוד כעסה עליי, אבל המשכתי לעבוד וטלפנתי לכל העולם כדי להוציא אותנו מהמשבר", אמר מאור.

המאמן המאושר המשיך: "אמא שלי אושפזה בבית חולים, שוחררה וביום ראשון הקרוב יש לה ניתוח. עברתי את אחת התקופות הכי קשות בחיים שלי, וחלמתי לצאת מהמשבר עם גביע. הרגשתי שהקבוצה הנהדרת שלי התאחדה ברגע של משבר, וזה לא היה כזה משבר גדול. כולם הספידו את יואב נאמן וגל אברהם, אמרו שהם פצועים ולא בכושר, אבל אנחנו התאמנו בצורה מטורפת.

"ההתקפה שלנו היא עדיין לא מה שאני רוצה, אין עוד תיאום בין פיליפ מריאן, אריאל רוזנטל וגיל יעקב, אז ראו הוזהרתם. כשההתקפה שלנו תהיה כמו שצריך, לכולם יותר קשה מולנו. הוצאתי את הקישקע כדי לנצח את הגמר. לא היינו במשחק, אבל בהארכה כולם ראו שזה כבר משהו אחר. אין דבר יותר מתוק מזה".

מאור חושב כבר על העתיד, וסימן לעצמו ולקבוצתו את המטרה הבאה: ליגת האלופות. "המשימה האמיתית שלנו היא ליגת האלופות, ובשביל זה צריך לזכות באליפות. אנחנו בחצי הדרך לשם", סיכם המאמן.

גיל יעקב, שחצה העונה את הכביש בראשון לציון, הבקיע שמונה שערים במשחק לטובת מכבי ואמר לאחר המשחק: "אני כל כך מאושר, אי אפשר להבין את זה. הניצחון הזה מתוק מאוד, יש לנו קבוצה מדהימה".

קפטן מכבי, יואב נאמן, פרק את אצבעו במחצית הראשונה ומיעט לשחק. נאמן המאושר, שזכה בגביע החמישי שלו, אמר: "טובי התסריטאים נמצאים בענף שלנו, זה היה משחק לא ייאמן. הארכה, דרמה ומה לא. איבדנו את חן בירנבאום ואת נדב רובין בכרטיסים אדומים, אני כמעט שלא שיחקתי בגלל הפציעה, ועדיין כל אחד עשה את הדברים נכון וזה האופי שלנו".

לא הייתם במשחק כמעט 55 דקות, מה הוביל לשינוי?

נאמן: "ידענו מה לעשות בדקות הסיום ולמי לתת את הכדורים, לפיליפ או לגיל, וכל אחד התאמץ יותר. יוליאן סטראט, השוער שלנו, ספג שער לקראת סוף המשחק,

קרדיט: לימור שפיגל YNET
קרדיט צילום: אלי אלגרט
   
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה