ראשל"צ נשים הודחה מהגביע



לרמלה יש ותק וניסיון אדירים, עבור ראשון זו היתה הפעם הראשונה במעמד.

יכולת בינונית של אליצור רמלה הספיקה לה כדי לשבור את הרוטציה הקצרה והלוחמנית של הפועל ראשון לציון, לנצח 62-82 ולהעפיל לגמר גביע המדינה.

אליצור רמלה התייצבה אתמול למשחק חצי גמר גביע המדינה מול הפועל ראשון לציון עם ארבע זרות, בעוד שלראשון היו רק שתיים. לרמלה יש ותק וניסיון אדירים, עבור ראשון זו היתה הפעם הראשונה במעמד.

בשני משחקי הליגה ביניהן הביסה רמלה את ראשל"צ בהפרש מצטבר של 79 נקודות. ולמרות כל מה שרמזו תנאי הפתיחה, התפתח על הפארקט משחק מרתק.

ראשון, שנהנתה מעדיפות מספרית ביציעים, הגיעה מוכנה והציגה הגנה אזורית שניטרלה לגמרי את טנישה רייט (0 נקודות) והקשתה על הכנסת הכדור פנימה לגבוהות.

ראשון הובילה מהפתיחה עד הדקה ה-15 ביתרון שכבר הגיע ל-10 נקודות. הישג מרשים במיוחד בהתחשב בכך שלרשות המאמנת שירה העליון עמדו רק שבע שחקניות, מה שאילץ אותה לבצע 20 חילופים במחצית הראשונה כדי לחלק את העומס.

התעוררות זמנית של שי דורון העבירה את היתרון לרמלה, אבל אלישה קלארק, דניאל מקריי, ענבל מזרחי וקרן נחמה במשחק כמעט הרואי, הצליחו לשמור את הקבוצה שלהן בתמונה עד הדקה ה-31.

אלא שאז מצא עדן ענבר את ההרכב הנכון עבורו, עם ריבי גרינבוים כרכזת, לנה מוסטפינה (ארבע שלשות), אורנית שוורץ, לקו ווילינגהאם וקיה ווהן, שהריצו את רמלה לניצחון 62-82.

"זו הפעם הראשונה שאני אומרת שאפו לשחקניות שלי אחרי הפסד", סיכמה העליון, "הן היו ממושמעות טקטית וביצעו כל מה שביקשתי. אם ענבר אוריון לא היתה יוצאת מוקדם בחמש עבירות, היינו מחזיקות מעמד יותר".

מנגד, דורון נשמעה קצת כמי שהפסידה: "כבר הרבה זמן שאנחנו באות לכל משחק בידיעה שזה 'ה-משחק'. קורה שמורידים לחץ. באנו לא מוכנות מנטלית ונראינו לא טוב. לא היינו מחוברות, לא עשינו מה שתיכננו ושיחקנו בדיוק לידיים שלהן".

קרדיט: אריה ליבנת, הארץ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה