מכבי ראשל"צ חזרה לראש הטבלה



הצהובים כחולים חזרו לעמדת יתרון ביתיות, כשחזרו מהרצליה עם 23:25 גדול. הפועל ראשל"צ ואס"א ת"א נפרדו ב-27:27 .

המחזור ה-21 שהתקיים היום (ו') בליגת הכדוריד, המחיש ששום דבר לא סגור עד שהוא באמת חתום, ומכבי ראשון לציון, שהיתה בטוחה שאיבדה את יתרון הביתיות לקראת הפליאוף, זכתה בו היום, ובגדול: היא ניצחה לאחר משחק דרמטי בהרצליה, וניצלה את התיקו בין הפועל ראשל"צ לאס"א ת"א. כפי שמסתמן ערב מחזור הסיום, סדרות חצי הגמר הפלייאוף יפגישו את האלופה ומחזיקת הגביע מכבי ראשל"צ עם בני הרצליה, ואת הפועל ראשל"צ מול אס"א ת"א.

הפועל ראשל"צ - אס"א ת"א 27:27. קרבות ענקים היו בין הקבוצות השנה, בליגה ובגביע המדינה, והערב קיבלנו עוד מעדן של כדוריד. הפועל ראשל"צ פתחה טוב, אך חמישה שערים של איציק חליפי במחצית הראשונה בלמו ניסיון בריחה של האדומים, עד שהגיע זמנם של מימון, דימה דורשוק ואמיר לנגליב לקבוע את יתרון השיא 9:15 בדקה ה-27. במחצית נרשם 10:16 להפועל.

המחצית השנייה הייתה סיפור שונה לגמרי. חליפי ומירקוס החזירו את אס"א לעניינים, ועידו לביא מחק את הפער של הפועל עד לשער יחיד - 22:21 בדקה ה-47. כאן הגיעו רגעים גדולים של שני השוערים - מישה לוין מצד אחד ומישה חמרוב מהשני. סאריץ' הוביל למהפך וליתרון ראשון במשחק - 25:26 בדקה ה-56, אך גיא כהן השווה מהפינה - 26:26.

ההתקפה האחרונה הייתה של הפועל - 27 שניות לסיום. זאכרוב כבש את השיוויון 12 שניות לסיום מהפינה. לאס"א נותרה הזדמנות להשיג ניצחון שהיה מחליף מקומות בינה ובין הפועל, אבל הוא לא הצליח לכבוש בזריקה האחרונה. כבשו להפועל: דניס זכארוב 9, עידן מימון ודימה דורשוק 4 כ"א, יותם טל ואמיר לנגליב 3 כ"א, אייל שור 2, שחר מיארה וגיא כהן 1. לאס"א: איציק חליפי 11 (7 פנדלים), מריו סאריץ', אלכס בזברחני ודן מירקוס 3 כ"א, עידו לביא ותום מטלון 2 כ"א, דן נתן, עידו טוראל ואלירן מצקי 1 כ"א.

בני הרצליה - מכבי ראשל"צ 25:23. המשחק הזה הראה שצפוייה לנו סידרה מעניינת מאוד בחצי הגמר בין הקבוצות. הצהובים הוליכו 3:10 אחרי 15 דקות, בני הרצליה חזרה ליתרון ראשון בדיוק בירידה להפסקה - 11:12. גם ההמשך היה צמוד ביותר, אך הדקות האחרונות היו של מכבי ראשל"צ, שקבעה 21:23 בדקה ה-56 ושמרה על היתרון הדחוק עד לניצחון.

כבשו למכבי: אריאל רוזנטל 7, פיליפ מריאן 6, יואב נאמן וחן בירנבאום 4 כ"א, יוהאן רושקה 2, גל אברהם ודור גבע 1. להרצליה כבשו: דיאן אונצ'ינין 7, עידן יעיש, תומר שמעוני, רביב גרוס ואייל קרן 3, יוני רוזנטל 2, אלכס פליסקין ודימה ינדוביצקי 1.

קרדיט: YNET
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה