כדורסל: ירושלים ניצחה את ראשל"צ



מכבי ראשון לציון אירחה הערב (א') הפועל ירושלים במטרה לעצור את רצף שלושת ההפסדים שלה, אבל זה לא קרה מול הקבוצה של עודד קטש.

מכבי ראשון לציון אירחה הערב (א') הפועל ירושלים במטרה לעצור את רצף שלושת ההפסדים שלה, אבל זה לא קרה מול הקבוצה של עודד קטש, שגברה 75:87 בקלות על אפי בירנבוים ושחקניו ורשמה ניצחון שלישי ברציפות.

במחצית העמדה התוצאה על 30:42, ושני הרבעים האחרונים היו לפרוטוקול בלבד, כאשר המארחים הצליחו לצמק לעשר נקודות ולא מעבר לכך. ג'ייסון ריץ' בלט במארחת עם 17 נקודות, דוויין מיצ'ל סיים עם 27 נקודות לראשון לציון ואיזייה סוואן הוסיף 20 למארחים. קטש, אגב, חגג את משחקו ה-150 בקריירה כמאמן ראשי עם ניצחון מתוק.

בראיין רנדל בפתח באופן מפתיע בחמישיה הירושלמית, ובעזרת אסיסט יפה של יוגב אוחיון רשם את הנקודות הראשונות במשחק על הלוח. האורחים המשיכו ללכת חזק פנימה ולמשוך עבירות, אבל מכבי ראשל"צ ניצלה החטאות כדי לעלות ליתרון ראשון - 6:8 חמש דקות מהפתיחה.

סל משוגע של סוואן העלה את המארחים ל-6:12, ו-וויל סולומון עלה מהספסל כדי לנסות ולהחזיר את הסדר. מהצד השני רשם הזר החדש טאג' מקאלו דקות ראשונות, ובסיום הרבע הראשון 14:15 לראשון לציון.

המשחק הצמוד נמשך גם ברבע השני, אבל ריצת 0:8 ירושלמית בהנהגת אוחיון הובילה ל-25:30, ואפי בירנבוים מיהר להזעיק פסק זמן. אוחיון המשיך היכולת המצוינת, ועם משחק טוב של ג'ייסון ריץ' נסגרה הריצה על 0:17 כשרק סל במתפרצת של סוואן עצר את השיטפון. במחצית 30:42 להפועל ירושלים.

מיצ'ל פתח את המחצית בהטבעה מהדהדת, אבל ירושלים לא נבהלה, שיחקה מסודר וסבלני ושלשה של משה מזרחי קבעה 50:36 שלוש דקות מהפתיחה. בתוך כך, הפעם היה זה תורה של ראשון לציון לרוץ, ו-0:8 משלה קבע 56:46.

ליאור חכמון ספג עבירת בזק חמישית, רנדל נכנס במקומו ובלתי ספורטיבית על אוחיון השיבה את הסדר עם 46:63 ובסיום הרבע 50:65 לירושלים.

אסיסט יפה של ג'וואד וויליאמס לריץ' פתח את הרבע, ושיפוט מאוד לא ביתי צבע את חנוכיית העבירות של ראשון לציון כשאייל שולמן היה הראשון שיצא עם עבירה חמישית וארון מגי מיד אחריו. שתי שלשות רצופות של סוואן עוד הקפיצו לרגע את הקהל עם 63:74, אבל שלוש שלשות של סולומון את יובל נעימי הושיבו את הקהל המקומי בחזרה במקום. עמית תמיר, החתן הטרי, נכנס לדקות האחרונות ובסיום- 75:87 להפועל ירושלים.

צילום ועריכה: עוז מועלם


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה