קטטה בין אס"א ת"א והפועל ראשל"צ



כדוריד: שניות לסיום משחק מספר 1 בחצי הגמר, שהסתיים ב-27:27, השחקנים החליפו מהלומות. זייקמן: "כואב לא לנצח".

הפועל ראשון לציון ואס"א תל אביב נפרדו היום (שישי) ב-27:27, בסיום משחק אגרסיבי וצמוד בפתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף באולם "נאות אשלים" שבראשון לציון, מול כ-250 צופים. בזמן האחרון ישנם יותר מדי אירועים אלימים במגרשי הכדוריד ושוב ראינו דוגמא להתנהגות חסרת אחריות ואלימה של השחקנים המשתתפים, לקראת ההתקפה האחרונה של המשחק.

המשחק החל ואחרי שלוש דקות התוצאה עמדה על 2:3 לזכותם של האדומים, שנראו מאוד חדים בדקות הפתיחה. מאותה נקודה אס"א התחילה לשחק, היתה דומיננטית על המגרש ובעזרת תום מטלון, שכבש שלושה שערים, הובילה 3:5 אחרי שבע דקות של כדוריד.

הפועל, עם שני שערים מהירים של דניס זאכרוב המצוין ועוד אחד של אמיר לנגליב, העבירו את היתרון ל-5:6 למארחים. המשחק נהיה אגרסיבי, כצפוי בפלייאוף, ואלכסנדר בזברחני מאס"א הורחק לשתי דקות, לאחר שפגע בפניו של זאכרוב.

אס"א המשיכה להילחם ושמרה על פער סביר של שני שערים מהפועל ראשון ואחרי עשרים דקות של כדוריד התוצאה עמדה על 7:9 לאדומים. המקומיים התחילו לברוח לאס"א וראשל"צ כבר עלתה ליתרון של שלושה שערים, 9:12 חמש דקות להפסקה. האורחים התקרבו ואכלו את ההפרש לשער אחד מהאדומים, אבל בשניית הסיום דימה דורשציוק כבש וקבע את תוצאת המחצית, 12:14 לאדומים.

המחצית השנייה נפתחה עם שלושה שערים מהירים של אס"א לעומת אחד של הפועל, והאורחת השוותה את המשחק ל-15:15. קצב המשחק נהיה מהיר ובכל התקפה זכינו לראות שער, כאשר שחר מיארה מהפועל ומריו סאריץ' כבשו בתורות כמה שערים יפים ואחרי 12 דקות של משחק במחצית השנייה, לוח התוצאות הראה על 19:19.

האדומים מראשון לציון לא רצו לתת ליתרון הביתיות לברוח להם ועם הרבה עזרה מאס"א, שאיבדה כדורים בסיטונאות, עלתה ליתרון של שלושה שערים 20:23שתיים עשרה דקות לסיום. עשר דקות לסיום עידן מימון, שסובל מפציעה במפשעה ולא שיחק כל המשחק, נכנס כדי לעזור לחבריו לשמור על היתרון השביר.

לאט לאט ובזהירות אס"א חזרה למשחק ושתי דקות לסיום קבעה 26:26 משער של אלכסנדר בזברחני הנהדר. דקה וחצי לסיום תום מטלון, שהיה פנטסטי, כבש ואס"א עלתה ליתרון ענק.

חמש עשרה שניות לסיום גיא כהן השווה ואס"א יצאה להתקפה שהתפוצצה עקב עבירה של גיא כהן על תום מטלון מאס"א, שהתפתחה לקטטה בין הקבוצות והשופט נתן עבירה לזכות אס"א, שבע שניות לסיום. האורחים לא הצליחו לכבוש והמשחק הדרמטי בין הקבוצות נגמר ב-27:27.

מאמן אס"א ת"א אולג בוטנקו לא היה מאושר מהתוצאה בסיום ואמר: "אני לא מרוצה מהתוצאה. זה היה משחק פלייאוף טיפוסי וצמוד לכל אורכו, לא שיחקנו טוב ואנחנו יודעים את זה. אנחנו יודעים מה לשנות אצלנו לקראת המפגש הבא מול הפועל, אם נדע מה לשנות ונתקן את הטעויות של היום, נהיה הרבה יותר טובים במשחק הבא".

מאמן הפועל ראשל"צ וובה זייקמן התייחס למשחק כשאמר: "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה, כי היינו יותר טובים וזה מאוד כואב לי. היתה קבלת החלטות לא טובה בחלק ההתקפי מצידנו ונתנו להם לחזור לכבוש לנו שערים. זה לצערי קרה לנו שוב, כמו במשחק הקודם, אבל אני מקווה מאוד שאם נוביל במשחק הבא, לא ניתן להם לחזור".

כבשו להפועל ראשון לציון: דניס זאכרוב 9 שערים, דימה דורשציוק 7 שערים, שחר מיארה 5 שערים, אמיר לנגליב וגיא כהן 2 שערים כ"א, מקסים ציפרמן ואלי רן שער אחד כ"א.

כבשו לאס"א ת"א: מריו סאריץ' ותום מטלון 6 שערים כ"א,איציק חליפי ואלכסנדר בזברחני 5 שערים כ"א, עידו טוראל 2 שערים, עידו לביא, דן נתן ודן מירקוס שער אחד כ"א.
 
קרדיט: לירן גבעולי one.co.il



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה