כדורגל: ראשון לציון עלתה למקום השלישי‏



עם שבעה ניצחונות מתשעת המשחקים האחרונים הכתומים, שנהנו מאוד מהקיזוז, מחזקים את סיכוייהם במאבק העלייה לליגת העל.

 עם שבעה ניצחונות מתשעת המשחקים האחרונים הכתומים, שנהנו מאוד מהקיזוז, מחזקים את סיכוייהם במאבק העלייה לליגת העל.

ללא ינון ברדה וליאור ברטקובסקי הפצועים, ראשון המשיכה לסמוך על דייויד גומז המצוין. הברזילאי כבש שער נהדר בדקה ה-19 והקפיץ את האוהדים. בדקה ה-51 הרים קובי מוסא את הרשת, אך חלים זטמה פסל בצדק

את השער לאחר שהקוון סימן לנגיעה של רוג'רס קולה שעמד בנבדל. המשחק הפך עצבני וגומז ספג שני צהובים תוך דקה והורחק בדקה ה-71. למרות הלחץ של הרצליה, היה זה המחליף רן יצחק שסגר עניין שלוש דקות לסיום.

ניסן יחזקאל חתם לעונה נוספת בראשון לציון

המאמן שמצעיד את ראשל"צ למקום השלישי, חתם על הארכת חוזה. בקבוצה רוצים גם את קובי מוסא ומאיר כהן לעונה נוספת הנהלת הפועל ראשון לציון נפגשה עם המאמן ניסן יחזקאל, וחתמה איתו על חוזה לעונה נוספת. יחזקאל זכה לתמיכת ההנהלה גם בימים קשים יותר במועדון, כשבחודש ינואר צירפה הקבוצה את מאיר כהן, קובי מוסא, ינון ברדה ואיסלאם כנעאן, על אף העובדה שהקבוצה הייתה מצויה במקום השביעי בטבלה.

מאז החתמתם של הארבעה, השיגה הקבוצה 19 נקודות מתוך 24 אפשריות, והיא נמצאת כעת במקום השלישי בטבלה, מחזור אחד לפני הפלייאוף העליון, עם תקוות לעליית ליגה, דרך המבחנים או בצורה ישירה.

בנוסף ליחזקאל, בראשון לציון יעשו בתקופה הקרובה מאמצים להחתמת שחקנים נוספים שרשומים על השינוי במועדון. מאיר כהן ומוסא יקבלו הצעה לעונה נוספת, רק במידה שהקבוצה תעלה לליגת העל, אחרת ינסו השניים למצוא חוזה בליגה הראשונה.

גל ספיר, בנו של הבעלים רביב ספיר, מעורר התעניינות בליגה ההולנדית, וימשיך בקבוצה גם כן, רק אם היא תעפיל לליגה הראשונה. שחקן נוסף שבראשון לציון היו רוצים להשאיר הוא הקשר איתי אלקסלסי, שמושאל מהפועל תל אביב.

קרדיט: אור שקדי, מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה