כדוריד:יש סיכוי להציל את הסדרה



שחקני ראשל"צ נראו חלודים מעט במשחק הראשון.ניצחו בחצי הגמר יד את בני הרצליה בשני משחקים, ואילו אס"א עבדה קשה מול הפועל.

אס"א תל אביב תעלה היום (ו', 16:00, ספורט 5) לפרקט במרכז 'עלית' באוניברסיטת תל אביב במטרה אחת: להשיג יתרון 0:2 בסדרת הגמר יד מול מכבי ראשון לציון. הזברות בכחול-לבן ניצחו 32:33 במשחק הראשון ביום שלישי, העבירו אליהם את יתרון הביתיות והם לא מתכוונים לעצור בדרך לאליפות ראשונה מאז 2002.

עם זאת, בקבוצה של אולג בוטנקו נשארים עם רגליים על הקרקע, למרות יתרון 1:3 במפגשים מול האלופה העונה בכל המסגרות. "גם אם נוביל 0:2 בסדרה, עדיין לא נהיה פייבוריטים. מולנו עומדת קבוצה טובה שמאוד קשה לעצור אותה", אמר ל-ynet ג'ו מתתיה, המרכז של אס"א ת"א.

המחצית השניה במשחק הראשון היתה פחות טובה עבור אס"א, שניצחה במשחק למרות איבוד יתרון בן שבעה שערים (16:23). "לא היינו מרוכזים בחצי השני, וגם העייפות דיברה. כדי לנצח מחר אנו חייבים להיות מרוכזים 60 דקות", אמר מתתיה והוסיף: "אנחנו חושבים על כל משחק לגופו, ולא על הסדרה. מכבי ראשל"צ ידועה ביכולת שלה לחזור מבורות, כך ששום דבר לא גמור".

שחקני ראשון לציון נראו חלודים מעט במשחק הראשון. הצהובים ניצחו בחצי הגמר יד את בני הרצליה בשני משחקים, ואילו אס"א ת"א עבדה קשה כדי לנצח 1:2 בחצי את קבוצת הכוכבים של הפועל ראשון לציון.

 העניין התבטא במיוחד בהגנה הצהובה, שספגה לא פחות מ-20 שערים במחצית. "עם הגנה כזאת אי אפשר לרוץ לאליפות, זה חייב להשתנות מחר ומהר. אם לא, אז הסדרה תברח לנו עוד לפני שנאמר 'ג'ק רובינסון'", אמר ל-ynet מאמן מכבי ראשל"צ, גלעד מאור.

הצהובים יחסרו מחר (ואולי למשך כל הסדרה) את גיל יעקב, שפרק את האגודל במשחק הראשון וככל הנראה סיים את העונה. ללא יעקב, יצטרך אריאל רוזנטל לגלות יותר אחריות בניהול המשחק, לאחר שביום ג' התעורר האחרון במחצית השניה, אבל סיים את ההתמודדות עם שלושה שערם בלבד, הרבה מתחת לממוצע שלו.

מלבד רוזנטל, גם יתר שחקני מכבי לא גילו יכולת טובה במשך 40 דקות, מלבד פיליפ מריאן, שבא לעבודה והבקיע 12 שערים. הקיצונים גל אברהם ויואב נאמן הבקיעו יחד שישה שערים בלבד, ואילו בהגנה לא הצליחו הצהובים לעצור את דן מירוקס, הפיבוט של אס"א, שהבקיע שבעה שערים. בכלל, זה היה משחק נפלא של שחקני האמצע של אס"א, שהבקיעו יחד 11 שערים, לעומת שער בודד (חן בירנבאום) של הפיבוטים בצהוב.

"כרגע התסריט נוטה לטובתם. יש להם מאצ' אפ מדהים מולנו, ובכל המשחקים שהפסדנו להם העונה לא הצלחנו להוביל, תמיד רדפנו אחריהם", המשיך מאור.
  
"אני לא ישן בלילה כדי לפתור את את זה. החגיגות שלהם אחרי המשחק הראשון מוצדקות, אבל מוקדמות כי עברנו את הכל ונעבור גם את זה".

את המשחק מחר ישפוט צמד השופטים ירון בן דן ודודי לוין, בתקווה שהפעם לא נראה מהומה רבתי בתום המשחק כפי שקרה ביום שלישי.

 צילום ועריכה: אורן אהרוני

קרדיט: לימור שפיגל YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה