גארדית הפועל ראשל"צ - פריצת העונה



לא מובן מאליו לתת לילדה בת 21 מפתחות לקבוצה בליגת העל. מודה לכל מי שבחר בי לפריצת העונה. יש הרגשה של סיפוק רב"

שירה נתנה לי להוביל את הפועל ראשל"צ והחזרתי לה על המגרש" 

גארדית הקבוצה מעיר היין מסכמת עונה נהדרת מבחינתה: "לא מובן מאליו לתת לילדה בת 21 מפתחות לקבוצה בליגת העל. מודה לכל מי שבחר בי לפריצת העונה. יש הרגשה של סיפוק רב" 

במהלך העונה היה קשה מאוד לחובבי כדורסל הנשים למצוא שחקנית ישראלית שהתבלטה מעל כולן, מלבד כמובן השחקניות של אליצור רמלה שעשו עונה היסטורית.

אלא שבין כל אלה ניתן היה למצוא שחקנית אחת, שבלטה מעל כולן ואף הצליחה לזכות בתואר פריצת העונה.

אם לא שמעתם את השם רבקה רוס, הגיע הזמן שתכירו את הגארדית של הפועל ראשון לציון. רוס שגדלה באס"א ירושלים יצאה העונה לראשונה מעיר הבירה, חתמה תחת שירה העליון בהפועל ראשון לציון והובילה את העולה החדשה לעונה חלומית,שהסתיימה במקום החמישי בליגה.

ההצלחה לא נעלמה מעיני מאמני הנבחרת, אלי רבי וטל נתן, מה שיזכה את הגארדית ככל הנראה, בזימון בכורה לנבחרת הבוגרת של ישראל שתחל את אימוניה בחודש הבא.

איך את מסכמת את העונה המצויינת של הפועל ראשון לציון?

"אני חושבת שמאוד הפתענו לטובה מבחינה קבוצתית. במיוחד לקבוצה חדשה שזוהי השנה הראשונה שלה בליגת העל. אין ספק שהמרקם החברתי הנדיר שהיה לנו היווה עבורנו יתרון משמעותי על המגרש, היינו מאוד מגובשות.

תמיד תמכנו אחת בשניה ופשוט האמנו שאנחנו מסוגלות לנצח כל משחק. כמובן שהצוות המקצועי שלנו, המאמנת שירה העליון והעוזר אורי מאיר, היו חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו, הם השקיעו בנו המון ופשוט נתנו לנו מעל ומעבר".

בפעם הראשונה קיבלת את המפתחות לקבוצה בליגת העל כשחקנית חמישייה, איך הרגשת העונה?

"זה לא מובן מאליו היום לתת לשחקנית בת 21 מפתחות לקבוצה בליגת העל. שירה בחרה לתת לי להוביל את הפועל ראשון, ולשמחתי הצלחתי להחזיר לה על המגרש. אני חושבת שלמדתי והתבגרתי המון השנה".

רוס עם החברות. "לא מובן מאליו לתת לי את המפתחות" (מור שאולי)

עשית עונה מצויינת ברמה האישית ונבחרת גם לפריצת העונה, איך ההרגשה?

ת: "יש הרגשה של סיפוק רב. אני מסכימה שבהחלט עשיתי קפיצת מדרגה השנה, ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל מי שבחר בי לתואר פריצת העונה. אומנם אני מאוד שמחה על הבחירה אבל אין ספק שמבחינה אישית אמשיך לעבוד קשה כדי להגיע להישגים יותר משמעותיים בעתיד".

מה את מרגישה ששיפרת השנה במשחק שלך?

"אני חושבת שמאוד השתפרתי בהיבט המנטאלי. היו לנו כמה רגעים לא קלים העונה, והכי קל זה לשקוע למטה ברגעים הקשים.אבל למדתי שקודם כל תמיד צריך להאמין בעצמך, וזה בכלל לא משנה מי עומד מולי ובאיזה מצב.

שירה בהחלט הצליחה להחדיר בנו את הווינריות הייחודית שלה, גם כששיחקנו עם 2 זרות אף פעם לא הרגשנו נחותות. גם בהיבט המקצועי הרגשתי שיפור גדול, אני חושבת שתרמתי לקבוצה מאוד, בכך ששיחקתי עם אחריות וביטחון אבל אין ספק שמה שהשגנו העונה היה בזכות מאמץ קבוצתי אדיר של כל השחקניות".
 
קרדיט: לי נוף  ONE


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה