כדוריד נוער: הפועל ראשל"צ דאבליסטית



קבוצת הגברים של המועדון כשלה, אבל הנוער לא בייש את הסמל והוסיף לארון את גביע המדינה אחרי 29:38 על אס"א ת"א

קבוצת הכדוריד של הפועל ראשון לציון עברה השנה עונה קשה. השחקנים באדום הפסידו בגמר גביע המדינה למכבי ראשון לציון לאחר הארכה, הודחו בחצי הגמר יד מול אס"א תל אביב ולא הגיעו למעמד הגמר לראשונה מזה 22 שנה.

מי שהחזירה מעט את הכבוד לסמל, ואולי אף הציגה את דור העתיד של שחקני הכדוריד בנאות אשלים, היא קבוצת הנוער של המועדון, שהשלימה הערב (ד') דאבל עם זכיה בגביע המדינה.

הקבוצה של רן קנון הביסה 29:38 את אס"א ת"א, כאשר יובל גררה, טל הרשקוביץ ויותם טל הבקיעו שבעה שערים כל אחד. עבור טל זהו משחקו האחרון במדי הנוער, לאחר שכבש העונה מקום בשביעייה הפותחת של קבוצת הגברים.

עוד הבקיעו להפועל ראשל"צ: גידי שירי 6, שי הרשקוביץ 5, עוז חממי 3, אוהד צרפתי ואפיק אהרון 1 כל אחד. הבקיעו לאס"א ת"א: ניר מודריק 8, שי דקל 6, אייל זיפרט 4 , יובל כץ, דור ברק ודור ורסנו 3 כל אחד , מישה זלנצוב 2. המשחק נערך באולם הספורט ברחובות לעיני כ-500 צופים.

האליפות של הפועל הושגה כבר בתחילת חודש אפריל, לאחר שהקבוצה פתחה פער בטבלת ליגת נוער עלית שעומד כעת על 32 נקודות, עשר יותר מהשניה, מכבי רחובות. לראשון לציון משחק אחד נוסף בליגה, מול הפועל קריית אונו, שיהיה לפרוטוקול בלבד.

קרדיט: לימור שפיגל YNET

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה