כדורגל: ראשל"צ הביסה את כ"ס



הקבוצה של ניסן יחזקאל פתחה את המאבק על המקום השני, הירוקים ינסו להבטיח עליה בשבוע הבא.

איזו דרמה צפויה לנו בליגה הלאומית בשבוע הבא, כאשר המחזור ה-34 שיצא לדרך הערב (שישי) הביא עימו לא מעט הפתעות.

במוקד השיגה הפועל ראשון לציון ניצחון נהדר בכפר סבא, כאשר הביסה את הפועל המקומית 0:3 ותקעה לקבוצה של תומר קשטן מקל גדול בגלגלי העליה, לאחר שזו התחילה את היום די בטוחה שתעפיל עוד היום לליגת העל.

במשחק המקביל הבטיחה עירוני רמת השרון את הכרטיס לליגה העליונה באופן מעשי כשסיימה ב-1:1 עם מכבי הרצליה. המשמעות: הפועל ראשון לציון עלתה למקום השלישי, מרחק שתי נקודות בלבד מכפר סבא, ולקבוצה של ניסן יחזקאל לפתע סיכוי ממשי למקום השני.

על המקום השלישי, שמוביל למשחקי המבחן על העליה, תיאבקנה ראשון לציון עם מכבי הרצליה.

במחזור האחרון של הליגה תארח ראשון לציון את רמת השרון, שכאמור כבר עלתה.

כפר סבא של קשטן תצא למשחק חוץ לא קל ברעננה נגד הפועל, בעוד שבמשחק נוסף תארח מכבי הרצליה את נס ציונה. כזכור, הקבוצה שתסיים במקום השני תעלה לליגת העל, בעוד שהשלישית תשחק במשחק מבחן נגד הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגת העל.

בפלייאוף התחתון שייערך בשבת,אחווה עראבה כבר נשרה לליגה א', אך היא תוכל לגרור איתה למטה את עירוני ג'ת הלפני אחרונה. הכח עמידר רמת גן, המדורגת במקום ה-14, צריכה את הנקודות מול עירוני בת ים כדי לשמור על סיכוי להימלט מקרב ההישרדות מול נציגת ליגה א'.

מכבי באר שבע תארח את הפועל נצרת עילית.מגיע להם להיאבק על העליה. ראשון לציון חוגגת (צילום: קובי אליהו)כמה אכזבה שררה הערב באצטדיון לויטה עם השריקה לסיום.

3,000 אוהדים הגיעו כדי לראות את קבוצתם האהובה שבה לליגת העל, הישג אותו היתה יכולה להבטיח אפילו עם תוצאת תיקו. אלא שהפועל כפר סבא הציגה הערב את אחד ממשחקיה החלשים ביותר בשבועות האחרונים, המשיכה את יכולתה המאכזבת בפלייאוף העליון (במסגרתו עדיין לא ניצחה), ולמען האמת היתה יכולה להפסיד הערב בתוצאה גבוהה יותר.

גדודי מחמאות מגיעות הערב לצמד החלוצים של הפועל ראשון לציון, דייויד גומז ורוג'רס קולה.

שני השערים של האורחת הגיעו בדיוק באותה צורה: גומז הנהדר פרץ, בעט, נעצר על ידי בוריס קליימן או הקורה, וקולה היעיל היה שם כדי לכבוש מול שער ריק.

זה קרה בדקה ה-37 ושוב בדקה ה-56, וכפר סבא פשוט לא הצליחה לחזור.

הרחקה של ג'ורג' בייסה בדקה ה-65 הפכה את הסיפור לקשה פי כמה, ובתוספת הזמן הגיע הדובדבן על הקצפת עבור ראשון לציון, כאשר הילאל מוסא סיים מבצע אישי יפהפה בבעיטה אלכסונית, וקבע 0:3 ענק לאורחים.

כעת תקווה קבוצתו של תומר קשטן לא למעוד במשחק המכריע מול הפועל רעננה בשבוע הבא. בקרב המקביל תפגוש ראשון לציון את רמת השרון, ומי יודע, אולי הפנטזיה תהפוך מציאות בסוף השבוע הבא.

קרדיט:מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה