דב צור חוגג העפלה לפיינל פור



ראש עיריית ראשל''צ, דב צור, חוגג העפלה לפיינל פור, בנוסף לזכיית קבוצת הנוער באליפות המדינה.

ראש עיריית ראשל''צ, דב צור, חוגג העפלה לפיינל פור, בנוסף לזכיית קבוצת הנוער באליפות המדינה: ''אם ניקח אליפות אני מוכן לרקוד על שולחנות''

עונה נפלאה עוברת על ראשון בתחום הכדורסל קבוצת הנוער לקחה אליפות וגם קבוצת הבוגרים העפילה לפיינל פור. איך אתה, ראש עיריית ראשון לציון, מסכם את העונה הזאת מבחינת הכדורסל והספורט בכלל?

"הייתה עונה מצוינת לכדורסל אבל זה לא הענף היחידי בראשון לציון, יש לנו השנה תוצאות יפות בספורט ובכדורסל בכלל. סוף סוף קוצרים פירות. היו הצלחות יפות בכדורסל בעבר הרחוק יותר ואני שמח שאנחנו חוזרים למסלול ההצלחות. אנחנו גאים מאוד בקבוצות השונות שלנו ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בשנים הבאות".

העונה התחילה בלי הרבה ציפיות, אבל פתאום חל מהפך והקבוצה החלה להמריא. היית מעורב במה שקרה השנה בקבוצה?

"הייתי מעורב וקבלתי פניות של דאגה בתחילת העונה לאור מצב הקבוצה. גם לפני שהתחילה הליגה היו חששות שהקבוצה תהיה חלשה מדי. אני מכיר את הקשר בין ספורט לכסף ואני יודע שלא תמיד כסף אינסופי מביא תוצאות של הצלחה וגם להיפך. עם תקציב צנוע הצלחנו להגיע לתוצאות טובות וחלק מההשקעה העירונית הבסיסית הוא בספורט. ספורט הוא חלק מהלך הרוח בעיר, הנוער מעורב והעירייה מעורבת בכל כוח., יש לנו חברה עירונית שתורמת את תרומתה והכל יחד מביא דברים ששווים יותר מתקציב של קבוצה".

איפה העיר והכדורסל נפגשים, ואיך הכדורסל תורם לעיר?

"זה חלק מההוויה של העיר ושל התרבות, חלק ממערך החינוך שלנו ואנחנו שמים דגש על חינוך. זה מלווה את הילדים ואנחנו גאים בספרוט המקומי כחלק ממערך החינוך בעיר. התוצאות משליכות על הצטרפות של עוד ילדים".

לקבוצה יש יציבות בליגה והשנה היא יכולה לממש את האופציה לשחק באירופה. האם אתה כראש עיר רואה חשיבות בהשתתפות קבוצה מהעיר בטורניר אירופי?

"בהחלט כן. אנחנו שמחים לעודד קבוצות גם בכדורסל וגם בכדוריד להופיע במפעלים אירופים ונסייע ככל יכולתנו לקבוצה להופיע שם בצורה מכובדת".

בנו אולם חדש ויפה לקבוצה, אבל הוא לא גדול במיוחד, יש סיכוי שנראה בעתיד אולם של 5,000 מקומות בראשון לציון?

"אנחנו מקווים מאוד. יש מכרז שמתנהל לגבי בניית שני אולמות ספורט בהיקף של 5,000 מקומות ישיבה ומעלה. אנחנו אחת משלוש הערים שמשתתפות במכרז ואני מקווה שנזכה. יש נכונות של העיר להשקיע סכומים של עשרות מליוני שקלים מעבר להקצבה הנאה שנותן הטוטו-ווינר בשביל להקים אולם ספורט ברמה בינלאומית גבוהה".

אני בטוחה שאתה תגיע לתמוך בקבוצה בפיינל פור, מה אתה מאחל לה ולאפי בירנבוים לקראת אירוע השיא של הכדורסל הישראלי

"זה לא משחק ליגה, אלא משחק בודד., יש סיכוי לנצח ואנחנו מקווים שכך יהיה כי זה לא קורה כל יום או כל שנה. אנחנו מקווים שנעשה הפתעה וניקח את האליפות".

אם תקחו את האליפות, יש סיכוי שנראה אותך רוקד על שולחנות עם צלחת האליפות?

"אני מוכן לרקוד אפילו על כמה שולחנות".

קרדיט: דלית כהן basket.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה