מאמן ראשל"צ טוען שהותקף על ידי חלק מאנשי אדומים אשדוד



אירוע חמור ולא ברור התרחש היום (ו') באצטדיון באשקלון בתום משחק במסגרת הליגה הלאומית (1-1). לטענת מאמן הפועל ראשל"צ איסמעיל עמר הוא הותקף על ידי חלק מאנשי אדומים אשדוד לטענת ראשל"צ שני אנשים המזוהים עם הקבוצה תקפו את המאמן. טרם ברורה הסיבה

צילום: מדיה האדומים

אירוע חמור ולא ברור התרחש היום (ו') בסיום משחק הליגה הלאומית שהסתיים ב- 1-1 בין אדומים אשדןדצ להפועל ראשל"צ. לטענת מאמן הפועל ראשון לציון, איסמעיל עאמר הוא הותקף על ידי אנשי א.ס אשדוד במהלך הירידה למנהרת השחקנים.

לטענת אנשי ראשל"צ שניים מאנשי קבוצת אדומים אשדוד, תקפו את עמאר באלימות קשה (לטענת ראשל"צ) בירידה מכר הדשא.

אריאל אברם, נציג הבעלים בראשל”צ, אמר לאתר ONE: "זה קרה בירידה מהנהרה, מישהו דובר ערבית שמזוהה עם אשדוד ועוד אדם מהקבוצה פיצצו את עאמר במכות".

עוד אמר עאמר לאתר ONE: "ירדתי אחרי המשחק ולפתע מדבר איתי הבעלים של אשדוד, אמרו לי שזה רוני חג’ג’, הוא אמר לי ‘מה אתה עושה פוזות לקהל כאילו אתה מאמן?’, ואז נתן לי דחיפה למדרגות ועוד אחד מהם התנפל עליי, נתנו לי מכה בשפה ואז תפסתי אחד מהם כדי להגן על עצמי ובאו להפריד".

עוד אמר: "זה הכי שכונה שיש, מה זו העבריינות הזו? זה לא קווים אדומים, נחצו כבר כל הקווים שיש. משבוע לשבוע זה עולה ועולה והיום נחצו כל הקווים וזה הגיע למדרגה שאין ממנה חזרה.

לא יכול להיות שבעלים של קבוצה יתנפל בצורה כזאת וירביץ. זה לא כדורגל כבר, אני מתכוון להגיש תלונה שמטרה ומקווה שיעשו משהו".

כרגע תגובת אדומים אשדוד לא נמסרה ובקבוצה רק הסכימו לומר שהם בודקים את הנושא. גורם בקבוצה אמר בצורה לא רשמית: "לא מה שפורסם זה אכן מה שקרה, אבל בודקים את זה".

עוד בסיום המשחק על כר הדשא החל עימות מילולי בין איסמעיל עמאר לעידן שריקי, אלא שככל הנראה העימות המילולי עבר לעימות פיזי במתחם חדרי הלבשה, שלטענת אנשי ראשל"צ, התוקף הוא בעלי אדומים רוני חג'ג'. 

בסרטון של ערוץ הספורט נראית התקיפה, אך לא ברור מי הצדדים המעורבים וקשה מאד להבחין במשתתפים.

עאמר אמר: "מה שהיה היום, נחצה כאן קו אדום. בעלים שמרביצים למאמן? זו נורה אדומה, פרוג'קטור אדום לכולם. מישהו עוד ייהרג פה. תקפו אותי בעלים של קבוצה, בעלי תפקידים. זה נראה לכם הגיוני? עכשיו זה קרה לי, אבל כל שבוע זה קורה. צריך לעשות לזה סוף. אגיש תלונה במשטרה".

מאמן הכתומים סיפק את גרסתו לאירוע: "הם התקרבו אליי ואני לא יודע מה הסיבה. הם דחפו אותי ותקפו אותי במדרגות ואני המשכתי לחדר.

המשטרה הגיעה והוגשה באצטדיון תלונה, בדיוק לוקחים את הפרטים. הם שאלו אותי מה אתה עושה פוזות ומדליק את הכל ואמרתי שאנחנו בעשרה שחקנים ושאי אפשר היה לשחק התקפי. חמזה נראה לי דחף אותי והם ישר קפצו עליי עד שאנשים הפרידו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה