אסתטיקה רפואית – סקירת הטיפולים הפופולאריים ביותר



כאשר אנו מעוניינים להפיק את המקסימום מהטכנולוגיה הקיימת ולהשיג תוצאות מושלמות, העדיפות היא לפנות אל קליניקות המציעות טיפולי אסתטיקה רפואית.

אנו חיים בחברה תובענית והציפיות שלנו מעצמנו רק הולכות ועולות עם השנים. הדבר נכון לגבי הקריירה וחינוך הילדים, אך גם לגבי איך שאנחנו נראים מבחינה חיצונית. ביקור אצל הקוסמטיקאית עשוי תמיד לעזור ולתרום לתחושת הטיפוח, אך כאשר אנו מעוניינים להפיק את המקסימום מהטכנולוגיה הקיימת ולהשיג תוצאות מושלמות, העדיפות היא לפנות אל קליניקות המציעות טיפולי אסתטיקה רפואית. על מה בדיוק מדובר? להלן כל המידע.

מהי אסתטיקה רפואית?

בעולם הטיפוח, הקוסמטיקה והאסתטיקה ניתן למצוא מספר ישויות מקצועיות, כאשר את הבסיס מספקות קוסמטיקאיות שעברו הכשרה בסיסית, ואילו הטיפולים המתקדמים יותר ניתנים ע"י קוסמטיקאיות רפואיות ורופאים מומחים. טיפולים אלה נקראים טיפולי אסתטיקה רפואית, והם כוללים מגוון רחב של טיפולים שאינם ניתנים בכל קליניקה רגילה לקוסמטיקה, ומבוצעים בעזרת מכשירים מתקדמים ביותר שרק מי שהוסמך לכך יכול להפעילם. תחום קוסמטי זה נוגע להקניית מראה רענן וצעיר לגוף האדם, אך גם כזה שעוזר למנוע ולטפל בתחלואות שונות של העור. 

אסתטיקה רפואית - מגוון אמצעים ושיטות לשירותכם

לקוסמטיקאיות ישנן לא מעט שיטות, מכשירים ותכשירים שונים שנועדו לשוות לעור הגוף שלנו את המראה הרצוי, אך לקליניקות רפואיות יותר ישנה ההסמכה והרשות הבלעדית להעניק טיפולים מתקדמים יותר וביניהם :

פילינג – בטיפול זה נעשה שימוש בחומרים כימיים או מכניים על מנת לקלף שכבות עור, להחדיר חומרים נדרשים, נוטריאנטים ונוגדי חמצון לשכבות העמוקות יותר, ולהאיץ את תהליכי חידוש עור לטובת מיצוק הפנים והשגת מראה צעיר יותר.

מזותרפיה – טיפול הכולל שימוש במכשיר בעל עשרות ואף מאות מחטים עדינות שמחדירות לרקמות העור חומרים נדרשים וגורמים להאצת תהליכי התחדשות שלו.

בוטוקס – טיפולים המתבצעים ע"י רופא בלבד. המטרה היא העלמת קמטי הבעה מהפנים תוך שימוש בחומר רפואי חזק ביותר הקרוי בוטוקס. החומר משתק למשך מספר חודשים שרירים שהתנוונו וגורמים להופעת הקמטים וכך יוצר מראה צעיר ורענן יותר. 

מילוי קמטים – אומנם ניתן "לכסות" קמטים באמצעות תכשירים קוסמטיים אך אין הדבר מעלים אותם כלל. האפשרות העדיפה היא ביצוע טיפול מילוי קמטים בקליניקה המציעה טיפולי אסתטיקה רפואית מתקדמים, תהליך הכולל הזרקה של חומרי מילוי באופן ישיר אל תוך הקמטים ומחליק את העור לגמרי.

מילוי שפתיים – באמצעות חומרים קבועים או זמניים, ניתן בימינו אף "לפסל" ולעצב את השפתיים למראה הנדרש עם פרופורציות מלאות לפנים.

עוד טיפולי אסתטיקה רפואית פופולאריים הם אלו העוסקים בהצרת היקפים ללא ניתוח באמצעות המסת שומן. הדבר מתבצע באמצעות מכשיר מתקדם שפולט גלי רדיו שגורמים לחימום מקומי של הרקמות הבעייתיות וספיגת השומן המשתחרר מהן אל זרם הדם. וכל אותם טיפולי הסרת שיער מתקדמים שבהם נפלטת קרן לייזר על גבי העור, מחממת את זקיקי השיער במקום המטופל וגורמת להרס שלהם, באופן בלתי הפיך.

חשוב מאוד להתקשר עם קליניקה שמציעה טיפולי אסתטיקה רפואית ברמה הגבוהה ביותר ע"י צוות מיומן. זאת, על מנת שהטיפולים יסתכמו בהצלחה, במהירות ובאופן משביע רצון כפי שמגיע לכם. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה