עטור גופך חינה לבנה...



חלמת להתקעקע אבל פחדת להתחייב? לא רצית לעשות קעקוע זמני כי זה "לא נחשב" ל'מגניב'?? ובכן- טרנד קעקועי החינה חזר לאופנה בשלל צבעים כשהמוביל מתוכם הוא דווקא הצבע הלבן (יש יותר מתאים מזה לחג השבועות הקרב ובא?) דבר שיראה עליך נהדר, בעיקר אם כבר הספקת להשקיע בשיזוף הקיץ.

אםבעבר קעקועי החינה היו נחשבים למשהו ספונטני שהחלטתם לעשות כמעט במקרה בטיילת באילת, במהלך חופשה- עכשיו זה טנרד אופנתי עולמי ולמרבה ההפתעה, קעקועי אתניים לנשים- בין אם ביום חתונתן, בהריון, או סתם בקטע כיפי וזורם עם החברות, הפכו ללהיט של ממש!



מבחינת המיקומים- אין גבול, דווקא מכיוון שמדובר בקעקוע זמני אפשר ואפילו מומלץ להתפרע על קעקועים במקומות שלעולם לא היית מרשה לעצמך לחשוב עליהם אם היה מדובר בקעקוע נצחי:

 הטרנד אגב, שם הפעם דגש על אזור כפות הידיים והרגליים והחינה הלבנה כבשה את הנשים בעולם כולו:
 כמובן שקל יותר להשיג את החינה ה"רגילה"- אבל שימו לב שחובה להקפיד אצל מי עושים את הקעקוע, גם אם הוא רק חינה- כדי שהאזור יישאר אסתטי ונקי. אגב להשלמת המראה האתני, ניתן לשלב תכשיט עדין:

 תתפלאו, אבל מכיוון שמדובר בחומר 'טבעי', גם נשים בהריון מעטרות את גופן ונותנות 'שיק' אחר לגמרי לצילומי ההריון ה- יש לומר: מאוסים מעט. מעבר לכך- תראו איזה יופי זה נראה על כלות:

 והכי מגניב וסקסי- זה דווקא בקרב הנשים שעמלו שעות על גבי שעות בקיץ האחרון והשקיעו בשיזוף שהעניק להן מראה מינימום- לטיני:
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה